Gå til innhold

Rekord Prosjektet mitt

Ranger emnet


Tuningpower

Anbefalte innlegg

Sette i stand 20E`n ja, er jo lettere å bare sette 20E-sprutet ditt på denne motoren da hvis den du har ikke er i orden. Er nå akkurat samme motoren. For denne motoren er sinnsykt bra. :titties:

 

eneste jeg må gjøre med 2.0E'n er jo bare å hone en sylinder.. fylle på ny olje.. og skaffe meg innsprut...

Opel Kadett C 1.2N

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 58
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

sparkel sprekker jo ganske lett ved bevegelser da???

går vel heller ann å pusse ned glassfiberen.. og bruke sprutsparkel slik at porene tetter seg!!

ikke for å være gledesdreper men drit i å støpe glassfiber utenpå og masse fyller...fyll heller mer skum på pluggen din og gjør den bra.mal den deretter med lady interiør maling med lakkrulle og puss over med 1000 kornet papir(vått) og poler den.lag deretter en form så kan du lage deg en fanger som holder oxo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ikke for å være gledesdreper men drit i å støpe glassfiber utenpå og masse fyller...fyll heller mer skum på pluggen din og gjør den bra.mal den deretter med lady interiør maling med lakkrulle og puss over med 1000 kornet papir(vått) og poler den.lag deretter en form så kan du lage deg en fanger som holder oxo

 

 

ja og hva skal jeg gjøre etter å tatt ut fangern da??

hvordan skal jeg feste den til bilen mener du???

Opel Kadett C 1.2N

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja og hva skal jeg gjøre etter å tatt ut fangern da??

hvordan skal jeg feste den til bilen mener du???

trenger ikke bli frekk selv om du er uviten!!!

bruk orginale metallinnsatsen og lim den fast i den.mange lager nye fester også...er ikke noe verdensproblem....gjør dett 3-4 ganger daglig på kundebiler med one-off styling...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

trenger ikke bli frekk selv om du er uviten!!!

bruk orginale metallinnsatsen og lim den fast i den.mange lager nye fester også...er ikke noe verdensproblem....gjør dett 3-4 ganger daglig på kundebiler med one-off styling...

 

var ikke frekk jeg da.. bare rett på sak...

lim den fast med hva da??? holder det noe særlig da?

men skal jeg bare ha selve skallet da?? blir ikke det litt pinglete?

Opel Kadett C 1.2N

Lenke til kommentar
Del på andre sider

var ikke frekk jeg da.. bare rett på sak...

lim den fast med hva da??? holder det noe særlig da?

men skal jeg bare ha selve skallet da?? blir ikke det litt pinglete?

 

når du har laget en form som du kan lage et avstøp i kan du legge 2-3 lag 600gr duk så får du en fanger som tåler det meste.lim den fast med sika eller karroseri lim/kitt.

 

du kan ringe meg på 98015753 etter kl 16 så kan jeg forklare mer presist om prosedyren:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

når du har laget en form som du kan lage et avstøp i kan du legge 2-3 lag 600gr duk så får du en fanger som tåler det meste.lim den fast med sika eller karroseri lim/kitt.

 

du kan ringe meg på 98015753 etter kl 16 så kan jeg forklare mer presist om prosedyren:-)

 

ja det hørtes kjekt ut;)

Opel Kadett C 1.2N

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår