Tuningpower Skrevet Februar 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2005 Jeg tenkte egentli at jeg skulle vente med å legge ut en tråd om prosjektet mitt til etter at jeg hadde henta Rekorden som jeg skal kjøpe!! men etter det jeg har gjort i dag så tenker jeg at jeg kan legge ut en post om det allerede nå!! Kan først å fremst gi litt spec om min kommende Rekord Det er en Rekord 2.0S GL 1986, med svart velour interiør!! noe som passer meg fint! siden jeg syns d er finere enn skinn:) dette er allerede gjort med den: skjært ut luftinntak i panseret,glassfiber badlook(skal moddes litt) senket med jamex fjører, 6x9 i hatthylla, lagt opp ledninger for stereo,opel gt ratt dette gir ett godt utgangspunkt for ett skikkelig prosjekt!! kan også nevne at en sprekere motor skal neddi den,fete felger og pen blå lakk er også en selvfølge!!! Bilde av bilen!!De Azev 17" som står på skal jeg ikke ha grunnet for lite kant! på fredag(11feb) så var jeg og en kompis hos bilhuggeren å hentet noen diverse deler.. jeg fant meg en Rekord frontfanger,rekord grill,omega vindus-sveiver og omega speil(det inni bilen) Oppdateringer kommer :) stay tuned! Siter Opel Kadett C 1.2N Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tuningpower Skrevet Februar 13, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2005 Fronten nesten ferdig nedskummet :P Her har jeg planert litt av toppen!! på dette bildet er fronten 44cm lav!!! Fronten sett bakfra!! Siter Opel Kadett C 1.2N Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joppa Skrevet Februar 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2005 morro!! har en kamerat som har laga fanger sånn der, men til ascona c. du har maaange timer forran deg :D :D men det blir bra ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tuningpower Skrevet Februar 13, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2005 ja har allerede brukt veldig mange timer, har nesten vært i garasjen konstant fra jeg kom hjem på fredag til kl 12 i gårkveld! men da har jeg både jobbet med fangeren og grillen... Bilde av den meget modifiserte grillen :P På dette bildet har jeg skjært vekk all den dritten som er inni "ramma" og så sparklet hele veien nede på ramma! Siter Opel Kadett C 1.2N Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenetraTor Skrevet Februar 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2005 ja har allerede brukt veldig mange timer, har nesten vært i garasjen konstant fra jeg kom hjem på fredag til kl 12 i gårkveld!men da har jeg både jobbet med fangeren og grillen... Bilde av den meget modifiserte grillen :P På dette bildet har jeg skjært vekk all den dritten som er inni "ramma" og så sparklet hele veien nede på ramma! skal love deg du har mange flere timer forran deg! ;) Siter Toyota Supra MKIII Turbo prosjekt monster 7M http://www.bilforumet.no/showthread.php?t=156599 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tuningpower Skrevet Februar 13, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2005 nå har jeg vært uti garasjen i 2-3timer og fått gjort en del mener jeg :) skjært vekk mye skum og pussa en del på toppen av fangeren Ble dessverre litt knapt med fugeskom så det står igjen noen flekker... (er ikke så lett å skaffe fugeskom på en søndag heller) Kjeda meg litt ista... så jeg tok fangeren min,grillen og de 2 ekstra front lyktene jeg har og så fikk jeg dette: Siter Opel Kadett C 1.2N Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tuningpower Skrevet Februar 13, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2005 da var grillen så å si ferdig sparklet!! må kjøpe meg noe "fin sparkel" slik at jeg får tettet igjen hullene og sånt!! Siter Opel Kadett C 1.2N Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joppa Skrevet Februar 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2005 hehe, tøfft. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rekord 2,2i Skrevet Februar 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2005 blir kanon rått, skal få fiksa, litt på min også snart, men det blir ikkje jort so masse før til sommern pga penger., Siter ønsker å kjøpe ford anglia uansett stand,. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tuningpower Skrevet Februar 14, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2005 Nå har jeg bestilt diverse stæsj til Rekorden :D Stolene: Pedalene: Gear Kula: Race start med trykk knapp! Siter Opel Kadett C 1.2N Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rekord 2,2i Skrevet Februar 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2005 haha. kor fikk du tak i denna av å på knappen. Siter ønsker å kjøpe ford anglia uansett stand,. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tuningpower Skrevet Februar 14, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2005 haha. kor fikk du tak i denna av å på knappen. på mobilsentrum.no!! kosta 139kr!! Siter Opel Kadett C 1.2N Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
avz Skrevet Februar 15, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2005 Så tøft! Skal du ta støp av denne skum-fangeren din etterpå, eller hvordan fungerer det? Siter -Ikke mye snøring på lite, men litt snøring på mye! ;) Nåværende bruksbil: 1992 Ford Sierra 4x4 stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tuningpower Skrevet Februar 15, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2005 jeg gjør det så enkelt at jeg bare støper utapå skommet!!! eller er det noen andre som har noen glupe ideer??? Siter Opel Kadett C 1.2N Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tuningpower Skrevet Februar 19, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2005 tegning av hvordan rekorden skal bli!!! holder på å klipper ut maler til fronten nå!! slik at jeg kan begynne å skjære ut luftehullene!!!!! Siter Opel Kadett C 1.2N Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg