TMB Skrevet Mars 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2005 De stolene dine, hvor fikk du tak i dem, hukser å ha sett dem tilsalgs en gang tilbake, billige var de også. spes med tanke på at det er vipperygg. Vurtderte dem da, men hadde ikke råd, men nå som jeg har penger finner jeg dem ikke igjen... Noen som veit hvor en får tak i dem? Siter En dag jeg var ute å kjørte sa de over radio'n at en mann kjørte feil retning på E6. Rart tenkte jeg, de kjører jo alle i feil retning. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tuningpower Skrevet Mars 12, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2005 får kjøpt setene hos mobilsentrum... de er ikke TUV godkjent så de kommer ikke igjennom godkjenning... har foresten endelig fått min kjære rekord.!! skikkelige bilder kommer.. har foresten satt inn pedalene og satt på girkula.. skal ut å montere seter etterpå;) Siter Opel Kadett C 1.2N Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tuningpower Skrevet Mars 25, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2005 da kommer noen bilder!: Stolene: fjerna lister, og satt på opel hjulkapsel:P (bare for moro) sveisa badlook og skjært ut "need for speed 2 style" luftinntak =) satt inn racestart,hvit speedo skive og lakkert nedre del av dashen svart! bilde til av det samme fra annen vinkel:P Siter Opel Kadett C 1.2N Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
raggar-racing Skrevet Mai 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2006 Ser drit bra ut:P Men er ca. et år siden oppdatering jo! Er bilen ferdig? Bilder av ferdig resultat? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet Mai 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2006 Bruk for speedo med turteller? Har et liggende med hus lakka i Bermudablå mettallic, dette burde du gjøre også, E2 innstrument gjør seg godt lakka, eneste som skal være galt med innstrumentet mitt er sprekk i glasset(kan bruke glass fra vanlig instrument, mken hull til klokka), kommer fra en 84 E2 20S Berlina(identisk Senator 30E å se på men til 4 syl). Likte bilen, hadde som sagt en E2 berlina sjøl, isblå metallic, takluke, sentrallås(har en del deler tilsentrallås), el.speil(har det og) så en del minner. Min lå dårlig på veien, hadde 15x7 med ET13(MiM), var kabba foran og klemt bak, kun litt. Men ett tips jeg fikk var 15", og ta avfjærene(det funka jævla bra for han, og han kjører hardt) Men nok OT, pass på bilen din, byner å bli sjeldne disse og. BTW: dette er de simpleste bilene og tjuvkoble, en ladytrekker og en 10mm fast så er det klart for å kjøre, lag tjuverisikring. Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olsen_nissan Skrevet Mai 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2006 Hvor mye hk er det i den 2litern du skal bruke? bra motor? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
V6 Racing Skrevet Mai 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2006 2.0s motoren har rundt en 105 hk, stemmer ikke det? tåler litt juling de motorene Siter 1982 Ford Capri 4.0 R6 turbo ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FossRacing Skrevet Juni 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2006 kult!!!. hvordan går det med fronten? Noen bilder? Siter 78 Ascona b 4d prosjekt 78 Ascona b 4d (delebil) 78 Ascona b 2d 80 Ascona b 2d B-POWER Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
X-treme Skrevet Juni 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2006 Fronten hans er lagt på is, har ikke gjort noe på den siden i fjor engang:/ Siter Ascona B ønskes kjøpt! Max 15 000! Minimalt med rust! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KadettC_76 Skrevet Juni 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2006 2.0s har 100hk, og er ganske slapp i forhold til de med innsprut.. 2.0e,2.2i osv.. Men CIH er jo gomotor :D Siter Opel Kadett C :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
X-treme Skrevet Juni 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2006 2,0s`n hans går lit bedre enn 2,2i ihvertfall.... Mye sprekere ihvertfall:) Han skal sette over innsprøytinga på 2,0s`n nå etter EU`n Siter Ascona B ønskes kjøpt! Max 15 000! Minimalt med rust! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
leoball Skrevet Juni 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 30, 2006 hvordan fikk du av den orginale girkula? sitter det katalysator på 2.0s'n? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
avz Skrevet Juli 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2006 Dessverre ingen katalysator originalt på en '86 Rekord i Norge. Ellers? Hvordan går prosjektet. Syns jeg så denne bilen for salg på AutoDB for en stund siden..? Siter -Ikke mye snøring på lite, men litt snøring på mye! ;) Nåværende bruksbil: 1992 Ford Sierra 4x4 stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jas Skrevet Juli 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2006 hihi... det rattet har jeg nå :D Siter 95' Opel Omega 2.5 V6 89' Toyota Celica 1.6GT "konebilen" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg