Gå til innhold

golf mk1 dilla

Ranger emnet


audi coupe

Anbefalte innlegg

Ole Morten:

Det blir ein standard DX Motor (83 gti) pga godkjenning, men eg har bytta innmat til G60 Veiv Stempel og rådar. Har 16v innsprøytning med Porsche Turbo Dyser + Map Fueler 2 tilleggssprut med map sensor. Spesialslipt kam til dette oppsettet med justerbart kam-drev. Og ein liten IHI RHB5 Turbo (me får sjå kva den klarar å lade) Intercooler blir montert når bilen er godkjent. :D Får Håpe dette klarar å produsere dei godkjente 143 HK

hapyhappy

Ellers er det originale bremser foran med Mintex C-tech klossar (Desse er vel det første som må byttast) Skiver bak fra Golf II Gti, Alle foringar er bytta til poly. Gule topp justerbare koni demparar og lesjøfors senkesett heile vegen rundt.

Karoseriet blir lakka i bilen's original farge (Den du ser i motorrommet) Eg ventar på 88 mod cab fangarar, skjermbreddara og sideskjørt. Det blir monovisker (med sentrert viskar) + diverse.

 

Puh dette vart langt

 

Tom Rune

(Som for øyeblikket leikar eletrikar i heimen)

:D

Team dalatrekk rasing

99 Golf Mk4 Tdi highline 86 Audi 90 Quattro 20vt Autronic

90 Golf "Miljødiesel" 87 Golf mk1 cab (snart 16v)

83 Golf GTI Stillestående prosjekt til salgs

x mange vw

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen som vet om en mk1 golf til salgs.. trenger en kombinert leke/vinterbil. Tenkte på en mk1 golf m litt gosaker på.. trenger ikke være så mye bare et ok senkesett og dempere og litt ok hjul. Planen er å hive ut baksete inn m 2 bøtteseter forran også se om jeg får noen til å sveise et bur for meg.. etterhvert kan jeg jo begynne å trimme lett selv også.. :D fin bil å lære på.. D må vel bli en bra vinterbil/lekebil :D :D :D

"fuck the respect - I want the bitches!"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by mk1GTI

Ole Morten:

Det blir ein standard DX Motor (83 gti) pga godkjenning, men eg har bytta innmat til G60 Veiv Stempel og rådar. Har 16v innsprøytning med Porsche Turbo Dyser + Map Fueler 2 tilleggssprut med map sensor. Spesialslipt kam til dette oppsettet med justerbart kam-drev. Og ein liten IHI RHB5 Turbo (me får sjå kva den klarar å lade) Intercooler blir montert når bilen er godkjent. :D Får Håpe dette klarar å produsere dei godkjente 143 HK

hapyhappy

Ellers er det originale bremser foran med Mintex C-tech klossar (Desse er vel det første som må byttast) Skiver bak fra Golf II Gti, Alle foringar er bytta til poly. Gule topp justerbare koni demparar og lesjøfors senkesett heile vegen rundt.

Karoseriet blir lakka i bilen's original farge (Den du ser i motorrommet) Eg ventar på 88 mod cab fangarar, skjermbreddara og sideskjørt. Det blir monovisker (med sentrert viskar) + diverse.

 

Puh dette vart langt

 

Tom Rune

(Som for øyeblikket leikar eletrikar i heimen)

:D

 

Høres ut som et spennende proskjekt :)

Mvh.

Ole Morten

'99 Audi A4 1.8TQ

x '91 Golf 16v turbo

Nytt Prosjekt: '87 Golf syncro 2.0 16v turbo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mk1GTI

Ser du har gjort skikkeli arbeid med å fjerne de gamle viskerhullene. :D Tøff bil, Lhasa grønn 83 GTI er rått, det er no spesiellt og nostalgisk over dem. Ikkje særlig vanskelig å ta ut 143 hk med den lista. Hadde 0,8 bar på RHB5 uten problem, men da har du mer enn 143 hk. Problemet på min var toppakningene, var lagt på 2 stk for å ta ned kompen, men det har vel du ordna med stemplene? Måtte bytte pakningene ofte, han eg solgte bilen til satte i en 4mm kobber-pakning som holdt bra. Ser gøy ut det prosjektet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 months later...

Prosjekt GTI er da omsider igang igjen etter en sommer uten den helt store arbeidslysta. zzzz

Var nesten ferdig med å montere k-jet inspruten når eg av ein eller anna grunn fant ut at datasprut var tingen :) . Så nå er k-jet'en demontert igjen. Ventar no på Haltech sprut :D

 

Tom R

Som håpar på å vere ferdig til Mai måned

(Årstall tydelegvis usikkert)

Team dalatrekk rasing

99 Golf Mk4 Tdi highline 86 Audi 90 Quattro 20vt Autronic

90 Golf "Miljødiesel" 87 Golf mk1 cab (snart 16v)

83 Golf GTI Stillestående prosjekt til salgs

x mange vw

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår