Ferrari Skrevet September 3, 2006 Rapporter Share Skrevet September 3, 2006 den er ikke lakkert. ser ikke ut er ikke noe poeng å legge ut bilder da hehe Hehe, okey:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jannis Skrevet Oktober 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2006 hvordan går det med prosjektet her da? noe fremgang siden september? Siter BMW er best! enkelt å greit Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Janza Skrevet Oktober 8, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2006 hvordan går det med prosjektet her da? noe fremgang siden september? har gjort lite med den. bare små plukk, fått på tårnstivere, bytta motor fester og bytet til sinter clutch, ellers så blir den brukt daglig så skulle hatt en bil til, litt lettere og få gjort ting da Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S3TR Skrevet Oktober 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2006 Grymmt prosjekt ;) E30 er tingen! Ett tips, selv om det sikkert er litt seint..Gjør som en lokal helt her oppe som bygger biler fra scratch, bruk oljefat som innerskjerm :D Siter VW BRUKSBIL PROSJEKT S3TR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jannis Skrevet Oktober 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2006 hvor kjøpte du bak lyktene? passer de til før facelift igså? Siter BMW er best! enkelt å greit Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Janza Skrevet Oktober 11, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2006 hvor kjøpte du bak lyktene? passer de til før facelift igså? danmark, bilen min er 84mod så gjør nok det ja Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AnDtHo Skrevet Oktober 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2006 danmark, bilen min er 84mod så gjør nok det ja Lykter passer enten på pre facelift ELLER på facelift.. De går ikke om hverandre.. Siter "One should never underestimate the predictability of stupidity" - Vinnie Jones, Snatch Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Soberg Skrevet Oktober 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2006 de lykten selges både 83-87 og 88-91. men er forskjell på dem. Siter 2001 BMW 316I Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jannis Skrevet Oktober 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2006 ja, har skjønt den nå, de er like, skrue festene som ikke går over ens Siter BMW er best! enkelt å greit Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maxboost Skrevet Oktober 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2006 Lykter passer enten på pre facelift ELLER på facelift.. De går ikke om hverandre.. baklyktene passer ikke om nei men frontlyktene gjør, eneste forskjell er en annen kontakt til lysene... har bygd om alle mine e30er til 88 look foran og det har funka like gull på 83 mod som 87 Siter Drift it like u HATE it ! [sign:error] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nabbi Skrevet April 3, 2007 Rapporter Share Skrevet April 3, 2007 Fett proskjekt. keep it going =D Siter <-'VåtSokk'-> Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joastarlet Skrevet Mai 15, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2007 fått lakkert noe nå da? Venter spent, stilig prosjekt. Siter http://www.turbo-kid.com '94 Mazda RX-7 FD R-2 LHD USDM '93 Mazda RX-7 FD RHD N/A JDM '93 Mazda RX-7 FD LHD Touring USDM-Solgt- '82 Toyota StarletR.I.P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NeonMuffler Skrevet Juni 29, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2007 bump Siter BMW 335i Turbo prosjekt sponsing ønskes! http://www.NeonMuffler.com Endelig oppe! Gatebil Magazine Freelancer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fastolsen Skrevet Juni 29, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2007 Jeg kan vel skrive litt da robin er kompisen min. Bilen er nå totalt ribba, kappa bort mye, for eks takluke og slikt. Dette må nå sveises igjen, bur må også inn. På motor fronten vet han vel ikke helt hva han skal enda, mange tanker. I det siste har vel tanken falt på en V12'er alla E-30 BIG her på forumet, da de er relativt "enkle" å få litt effekt ut av.. Men men tiden vil vise.. Siter 1993 Audi S2 coupe 2000 Audi A4 1.9TDI sedan X 1990 Audi Coupe Quattro 20VT X 1998 Audi A4 1.8 TurboQuattroSport Sedan VRAK Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bimmerlund Skrevet Oktober 26, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2007 Halla vel kommen i klubben driver og og styler opp e30 en min jeg og setter på fult m3 evo kit Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg