[Trio] Skrevet April 4, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 4, 2005 dette blir bra. tror nok den blir fin den jettaen ja. men litt of. hvordan klarer du og miste lappen 2 ganger på 1 mnd? hehe Ossen jeg klarer det ! 1. gangen var pga Mørkkjøring... 2. gangen var pga tunnelen... (se på linken under ford Scorpio) ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mr.V@$$b0t|\| Skrevet Mai 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2005 snart tid for en update? sombrero Siter Kjøretøy: golf iv 4.motion TDI & Golf 2 1.6td -audi coupe quattro.prosjektet x golf 2 -91 x golf gti 16v -86 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[Trio] Skrevet Mai 13, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2005 snart tid for en update? sombrero Skal gjøre det snart.... har stressa litt med og få igjen lappen min skjønner du... så har hatt mye og gjøre i det siste men det kommer!!!:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[Trio] Skrevet Mai 24, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2005 Nå har jeg bestemt meg for og selge jetta prosjektet mitt!!!! (pga nytt bakhjulstrekk prosjekt) Bilen selges i den stand den står.... følger med nesten alt av deler til og få den ferdig... MYE arbeid og penger lagt inn så langt i denne bilen.... den selges med en motor med gir + 1 splitta dele motor.. Kan også selges med Artec 9x16 felger med dekk... (mot tilleg i prisen seff) GI BUD!!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ok`n Skrevet Mai 24, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2005 HALO!!Det betyr ulykke å ikkje fullføra eit påbegynt prosjekt!! :) Siter -Nissan Skyline R32 GTR -Nissan Silvia S14 -Nissan 180sx -Nissan Primera P10 SR20Di/De T -Nissan Laurel C33 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freeman Skrevet Mai 24, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2005 mye skal du ha for kun felgene med dekk? Siter Mine Bilder ser dere her: http://www.bilforumet.no/showthread.php?p=1848081#post1848081 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[Trio] Skrevet Mai 24, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2005 mye skal du ha for kun felgene med dekk? nei jeg veit ikke jeg... den ene felgen må rettes (koster 380kr på bryn dekk og hjul service) det sitter nesten helt nye dekk på 2 stk av dem de andre er det ikke så bra gummi på.... utsalgs pris på de nye er hvist ganske mye etter det jeg har fått hørt det er 4 stk artec 9x16" inpresset er 50.... (må nesten ha spacere) gi bud (kansje de blir dine)..... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[Trio] Skrevet Mai 24, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2005 HALO!!Det betyr ulykke å ikkje fullføra eit påbegynt prosjekt!! :) jeg veit jeg veit.... men etter og ha sitti ned og snakket med meg selv, så har jeg bestemt at jeg heller har lyst og koste på et bakhjulstrekk prosjekt.... men dette er en unik anledning for en "vag" fyr som skal ha jetta prosjekt... har med en par andre små ting på den også.... har foresten også foringer "poly" rund baut.... g60 abs bremse forsterker/pumpe.... koster 16.500,- på møller (nesten ubrukt) så over hvha det er jeg har liggendes og det er faktisk overaskende mye "snaskens" jeg har ass:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet Oktober 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2005 bump! Siter [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audifanatic Skrevet Oktober 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2005 bump! Er vel ikke akkurat noe å bumpe. men prosjektet er fortsatt satt til side PGA nytt prosjekt som det står så pent litt lengre opp på siden. (etter som hva jeg veit) Siter Nåværende bil: Volvo242 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet Oktober 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2005 tenkte bare ang at ståle skal kvitte seg med den jeg, derfor jeg bumpet Siter [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audifanatic Skrevet Oktober 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2005 tenkte bare ang at ståle skal kvitte seg med den jeg, derfor jeg bumpet Veit ikke hvordan det går. Bilen ligger ute til salgs på Autodb.no og i på VACN sin side. Hvordan respons han har fått osv, vites ikke, men jettaen stod fortsatt hjemme hos Trio på søndags kvelden assman Siter Nåværende bil: Volvo242 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet Oktober 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2005 assman yor self henrik. jeg vet også at BILEN FORTSATT STÅR hos trio. Siter [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[Trio] Skrevet Oktober 14, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2005 assman yor self henrik. jeg vet også at BILEN FORTSATT STÅR hos trio. Til alle som ser denne tråden :D Prosjektene mine er ikke avsluttet, de er kun satt på pause :D bare vent og se snart kommer det noe nytt fra meg ..... Får til det jeg vil jeg :) Trio = :magic Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZyNTeX Skrevet April 20, 2010 Rapporter Share Skrevet April 20, 2010 Det ser virkelig ut som du får det til. CA 4 1/5 år senere og ikke noe forandring her. Hehe. Siter Audi 80q 2.3E (Sugetrimprosjekt) Ford Sierra 2.0 DOHC (Sugetrim) Volvo 460 2.0L (Vrak) Bmw E36 318i m/M3 Styling (Senere prosjekt) Audi 80 1.8s (Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg