Zetec Skrevet Februar 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 11, 2005 Dette er ett litt eldre prosjekt som egentlig er påbegynt igjen etter at bilen ble ferdig. Men tenkte jeg kunne legge ut bilder fra det første prosjektet. Utgangspunktet er en 1993 Ford Mondeo 2.0 Siter 2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift 2000 - Ford Focus 2000 - VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zetec Skrevet Februar 11, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 11, 2005 Siter 2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift 2000 - Ford Focus 2000 - VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zetec Skrevet Februar 11, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 11, 2005 Siter 2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift 2000 - Ford Focus 2000 - VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DemptD Skrevet Februar 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 11, 2005 Sinnsykt nice! :D Hvor mye kostet all stylingen? Siter - 00' Nissan Primera 2.0 STCC CVT P11-144 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zetec Skrevet Februar 11, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 11, 2005 Alt det utvendige som ikke er orginalt kostet meg 13800kr Dvs, combat styling med fangere og skjørter samt morette lyktene (de doble hovedlyktene) Men da importerte jeg fra sverige når kursen var på sitt beste :) Sparte MYE på det. Siter 2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift 2000 - Ford Focus 2000 - VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jap_Power Skrevet Februar 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 11, 2005 Ser rå ut. Siter [ ] Nissan Sunny E15ET Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfnos Skrevet Februar 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 11, 2005 hei nils petter!! kan du ikke legge ut bilder av anlegget slik du har hatt det de siste gangene?? morro og sett hvordan det ser ut!! prøvde å sende deg svar på PM nettop, men inboxen din er full doh svein Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zetec Skrevet Februar 11, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 11, 2005 Halla, Anlegget har ikke vært mye å se på egentlig. Det er ikke kommet noe i dashen, høyttalere foran var bak orginaldeksler. 1 komp.sett i hattehylla og ett evig rot med to subber og en forsterker bak. Så alt i alt har jeg ikke mye bilder fra anlegget. Bare noen få av den midlertidige løsningen, alt som var baki der da er jo solgt.. Edit: Leita litt nå, men fant ingen bilder, skulle jeg finne noen så skal jeg legge de ut.. Bilen har jo stått i ca ett år nå, siden påsken i fjor hvertfall. Og pga en vannlekkasje vi ikke har funnet utav så har jeg ikke gjort noe spes. med den, annet en rep. av frontfanger og ombygging av bakfanger. Så dette skal til lakkering og sånnt etterhvert da.. Så blir det nytt eksosanlegg siden det som stod på rustet i stykker.. Men først og fremst så skal den vannlekkasjen ordnes, om det er blokka som er sprukket så blir det ny motor hvertfall.. Siter 2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift 2000 - Ford Focus 2000 - VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S-2000 Skrevet Februar 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 12, 2005 Stilig Mondeo! Skal ha for å gjort en ellers litt kjedelig bil ganske så fancy. Jeg tar det jo også for gitt at den bilen spiller som et sant helvete. (I en positiv retning) Siter Mvh, Eric/S-2000 ----------------- LOTUS driver *signatur redigert pga regelbrudd* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zetec Skrevet Februar 12, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 12, 2005 Stilig Mondeo! Skal ha for å gjort en ellers litt kjedelig bil ganske så fancy. Jeg tar det jo også for gitt at den bilen spiller som et sant helvete. (I en positiv retning) hehe, takk ;) Joda, den spillte jo som ett sant helvete når det var anlegg i den, nå er det ikke det lenger. Siden alt anlegget er fordelt på to andre biler, en Astra og en Panda. Får se etterhvert hva som skjer med bilen, om jeg selger den når jeg er ferdig med den eller om jeg beholder den. Ser ut som toppen kan være gåen, siden den lekker vann hele tiden, så den skal leveres inn til sylinderservice til mandag. Så da får jeg jo se. Siter 2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift 2000 - Ford Focus 2000 - VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansy Skrevet Februar 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2005 Ble tøff nå,men sett på en liten bagasjeroms spoiler,ble liksom litt "tom" der oppå.... Kanksje nye felger?? Siter 98` Alfa Romeo 156 TS - Grigio chiaro 93` Alfa Romeo 155 TS - Spazio blue 95` Alfa Romeo 155 TS - Rosso (X) 95` Alfa Romeo 155 TD - Rosso Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zetec Skrevet Februar 13, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2005 Ble tøff nå,men sett på en liten bagasjeroms spoiler,ble liksom litt "tom" der oppå.... Kanksje nye felger?? Nye felger er nok uaktuellt, jeg synes de som står på passer i forhold til resten av bilen.. Det er også blitt vurdert en vinge, men dette får jeg se på når bilen blir ferdig. Siter 2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift 2000 - Ford Focus 2000 - VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zetec Skrevet Juni 12, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2005 Da skal dette prosjektet på veien igjen om ikke så lenge, blir litt modifiseringer av bakfangeren og litt småplukk rundt omkring, ikke minst inni bilen. Siter 2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift 2000 - Ford Focus 2000 - VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olsen_nissan Skrevet Juni 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2005 feet bil!! men må jo ha vekk antennene da doh jg ville ikke hatt på vinge hadde jg vært dg!! fin å kleen!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pahf Skrevet Juni 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2005 Felgene syns jeg passet på bilen, men en liten vinge tror jeg hadde gjort seg ja. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg