safoll Skrevet Februar 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 11, 2005 Vet dere noen linker til nettsteder hvor det står om boost controller? Med priser osv? Ble veldig interessert jeg plutselig :D ;) Tar meg friheten til å legge ut en link.. Boostcontroller Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Probe GT Skrevet Februar 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 11, 2005 Fin, hvordan skal denne kobles? Siter Probe GT 2.2L Turbo "too young to die" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr Deej Skrevet Februar 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 11, 2005 Moderne biler har såpass avansert hjerne at å øke litt på trykket skal ikke være noe problem! Regner egentlig med at den har en slags ladetrykk sperre i tillegg! Dette vet jeg ikke konkret men mange biler har det! Du får kanskje øka med 0.2bar eller noe før ECU'en kutter motoren.. Kjøp deg chip du! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
safoll Skrevet Februar 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 11, 2005 Fin, hvordan skal denne kobles? Er en slange som går fra selve justeringsboksen, på enden er det et t-stykke, ene slangen fra t-stykket går innpå wastegaten på turboen, mens slangen fra det andre slangen går innpå acutatoren. Veldig enkel montering faktisk. Selve justeringsboksen plasserer du i motorrommet, også drar du en strømledning fra selve boksen og igjennom torpedoveggen og inn i kupèen, hvor du fester denne "Launchknappen." Følger med bruksanvisninger, som viser mer detaljert hvordan den skal kobles. Eventuelt send pm hvis du er interessert. (Beklager å dra denne tråden på avveie..) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jørn bergflødt Skrevet Februar 12, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 12, 2005 Du får kanskje øka med 0.2bar eller noe før ECU'en kutter motoren.. Kjøp deg chip du! Chip koster endel da i forhold til dette!! Er så veldig delte meninger om dette, defor er jeg veldig usikker???? Men er sjansen for havari stor hvis man gjør dette m måte?? Er veldig interessert i den Boost controlleren som er til salgs her. Sender deg PM jeg Jørn Siter 06 Audi A4 Avant 2.0TDIQ S-Line Protected Movement - with Quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
safoll Skrevet Februar 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 12, 2005 Chip koster endel da i forhold til dette!! Er så veldig delte meninger om dette, defor er jeg veldig usikker???? Men er sjansen for havari stor hvis man gjør dette m måte?? Er veldig interessert i den Boost controlleren som er til salgs her. Sender deg PM jeg Jørn Den er grei. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg