Gå til innhold

Uff snart skal det skje.


p10turbo

Anbefalte innlegg

Ja kl10 så braker det løs for p10turbo. Go vogna skal på ruller for bremsing av motor. Og jeg er nærvøs som et helvete. Vis noen av dere har sett en bil bli bremset så skjønner dere sikkert hvorfor. Det er tross alt noe av det værste du kan gjøre med en motor. Alt kan skje. Enten blir det gledes fyll på byen ikveld eller så må jeg drekka meg helt ned i sorgen harde kjerne. Man vet jo aldri om det holder hele veien, men alt skal være i tipp topp motormessig.

Går sikkert bra:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja kl10 så braker det løs for p10turbo. Go vogna skal på ruller for bremsing av motor. Og jeg er nærvøs som et helvete. Vis noen av dere har sett en bil bli bremset så skjønner dere sikkert hvorfor. Det er tross alt noe av det værste du kan gjøre med en motor. Alt kan skje.

Noen som kan forklare hva dette går ut på? Skjønte ikke så mye av dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som kan forklare hva dette går ut på? Skjønte ikke så mye av dette.

Hva da? Å bremse en motor?

De hiver bilen på en rulle, og tyner motoren til det maksimale for så å få opp en fin (forhåpentligvis) effektkurve på en dataskjerm som viser max effekt, RPMs ++

'86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt)

'90 VW Golf mk2

'82 VW Golf mk1

'83 VW Golf mk1

'86 VW Golf GTI 16V

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja da var det over. Og motoren hold helt utmerket. Resultatet ble 209Kw (285HK) og 370Nm på 1bar trykk. Jeg kunne strekke ladetrykket til 1,2bar men ville ikke tyne det for langt heller. Det skal jo holde en stund også. Så jeg er meget fornøyd. Motoren er helt annerledes i oppførsel også, mye mer brutal. Når jeg kommer opp til 3000 omdr så fyker ladetrykket rett opp til 1bar og holder trykket hele veien opp til 6600 omdr. Så nå har bilen fått permisjon til over helgen. Det er ikke bare eieren som slet med nervene. sombrero

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår