Gå til innhold

motorfester

Ranger emnet


jettamaster

Anbefalte innlegg

Originally posted by Sonick

Alu feste - helt ...

 

 

Slik som SpeedWeel har ...

 

 

Skulle hatt noe slikt - napper sundt motorfester kjapt når det er så pass feste som jeg får i min ...

 

hva er bedre med alu feste da?

94 AUDI 80 Quattro (Competition)

===>>

x 83 VW Golf GTI16V - Solgt

x 91 VW Golf GTI16V - Solgt

x 88 VW Golf GL - Oppbrukt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Sonick

De ryker ikke ?

 

 

Men det som mr Volksport snakker om her har jeg hørt før.

Det også skal virke bra ...

 

Sikkert bedre å gjøre d slik

 

Det er kanskje greit det. Men du må gjøre alle fester stive. elllers stresser du de andre festene mer!

 

Du får disse motorfestene i Polyurethane også ( i allefall det fremre ), noe som har en lengre varighet og litt stivere.

 

Det var også en svenske innom forumet her som lagde stive motorfester med fjæravbelastning. Noen som finner tråden.

G68

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo, jo, men de helt stive festene er ikke ideelle, da de overfører litt for mye vibrasjoner... det er to faktorer som spiller inn her, det er mengden av vibrasjoner overført til bil, og samtideg minst mulig bevegelse i motor, og levelengde på motorfester, og midt i mellom her, så må man gjøre et kompromiss :)

- golf gti16vT prosjekt

- 76 polo - prosjekt UR -polo

- 77 derby - old skool

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
At han ikke kom så langt.... Tror jeg....?

 

Hva tenker du på?

 

:):):)

kva er best. eg meiner eg har gummi no men gidder ikkje å kjøpe eit nytt oljefyltfeste og øydlegge det.

har tenkt på slike polyurethane fester men kven forhandler slikt i noreg??

gummi eller olje??

-vw golf v 1,9 tdi (tddi)

-vw jetta rsgl 1,6Weber. soon clean 2l 16v

-vw golf II 1,6 cl Z-bra(rip)

-vw jetta gl 1,8 91-mod "tuva"/rip)

ligg unna vwcc / topcartuning.no. verdas største drittsekk driver dette firmaet. svindler

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår