Azzido Skrevet Mai 15, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2005 ok.. Bra det da... satt og irriterte meg i hjel på toget hjemover fordi jeg ikke fikk sett det :P.. :P hehe, det hadde du ikke noen grunn til ihvertfall =) Jeg har lagt ut endel bilder nå på denne tråden her, hvor oxo andre har lagt til litt ;) http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=75826 Siter _________________ - 02 Audi A4 avant 130hk tdi www.swfoto.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bamsemoms Skrevet Mai 16, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 16, 2005 Tror det var mange som ble skuffet ja.. Kom meg desverre ikke inn selv.. angrer som en hund på det. Siter [V]2012 Skoda Octavia RS+, Race Blue Metalic [x]2008 Toyota Auris 2,0 D4D TTE Edition, Night Sky Black [x]1998 Nissan Skyline R34 GT-T, Sølv perle [x]1993 Honda Civic HB Vti, Milano Rød Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eye Candy Skrevet Mai 16, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 16, 2005 fineste rompa jeg fikk sett hele den kvelden i hvertfall....:) Siter :pimp EYE CANDY :pimp :titties: RACING :titties: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bamsemoms Skrevet Mai 16, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 16, 2005 fineste rompa jeg fikk sett hele den kvelden i hvertfall....:) Hvem sin rompe snakker du om? Siter [V]2012 Skoda Octavia RS+, Race Blue Metalic [x]2008 Toyota Auris 2,0 D4D TTE Edition, Night Sky Black [x]1998 Nissan Skyline R34 GT-T, Sølv perle [x]1993 Honda Civic HB Vti, Milano Rød Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eye Candy Skrevet Mai 16, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 16, 2005 Hvem sin rompe snakker du om? til de søte maxpower damene..:) Siter :pimp EYE CANDY :pimp :titties: RACING :titties: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bamsemoms Skrevet Mai 17, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 17, 2005 til de søte maxpower damene..:) Ikke dårlig.. Må si de var søte.. :) Siter [V]2012 Skoda Octavia RS+, Race Blue Metalic [x]2008 Toyota Auris 2,0 D4D TTE Edition, Night Sky Black [x]1998 Nissan Skyline R34 GT-T, Sølv perle [x]1993 Honda Civic HB Vti, Milano Rød Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
solrud Skrevet Mai 17, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 17, 2005 De var max power damene, de var nå skikkelig "eye candy" ;) Siter 00 Audi TT 1.8T Quattro 93 Ford Mondeo GLX 16v ( Solgt ) 92 Golf 3 TDK ( Solgt ) 92 Lancia Dedra 2.0i Turbo HF ( Solgt! ) 92 Golf 3 GTI ( Prosjekt bil, solgt! ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
espsko Skrevet Mai 17, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 17, 2005 fineste rompa jeg fikk sett hele den kvelden i hvertfall....:) Så du mener damene hadde finere rumpe enn meg? :D Anyway, jeg skal nok klare å hoste opp noen enda finere damer til neste gang, dessuten lovte jeg jo at Andreas skulle få plukke tre også :rolleyes: Siter Flink til å kjøpe biler jeg ikke har bruk for. PCN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
solrud Skrevet Mai 17, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 17, 2005 Så du mener damene hadde finere rumpe enn meg? :D Anyway, jeg skal nok klare å hoste opp noen enda finere damer til neste gang, dessuten lovte jeg jo at Andreas skulle få plukke tre også :rolleyes: Hehe, ja, espen, ikke tro at jeg har glemt at jeg skal få plukke 3 stk av de vi skal ha med neste gang! ;) Siter 00 Audi TT 1.8T Quattro 93 Ford Mondeo GLX 16v ( Solgt ) 92 Golf 3 TDK ( Solgt ) 92 Lancia Dedra 2.0i Turbo HF ( Solgt! ) 92 Golf 3 GTI ( Prosjekt bil, solgt! ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
espsko Skrevet Mai 17, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 17, 2005 Hehe, ja, espen, ikke tro at jeg har glemt at jeg skal få plukke 3 stk av de vi skal ha med neste gang! ;) Så du husker bruddstykker fra lørdagen fortsatt altså? :D :D Siter Flink til å kjøpe biler jeg ikke har bruk for. PCN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
solrud Skrevet Mai 17, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 17, 2005 Så du husker bruddstykker fra lørdagen fortsatt altså? :D :D Hehe. klart det. Akkurat det husker jeg.. ;) Den glemmer jeg ikke skal du se.. hehe ;) Siter 00 Audi TT 1.8T Quattro 93 Ford Mondeo GLX 16v ( Solgt ) 92 Golf 3 TDK ( Solgt ) 92 Lancia Dedra 2.0i Turbo HF ( Solgt! ) 92 Golf 3 GTI ( Prosjekt bil, solgt! ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
espsko Skrevet Mai 17, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 17, 2005 Hehe. klart det. Akkurat det husker jeg.. ;) Den glemmer jeg ikke skal du se.. hehe ;) Jeg må visst lære meg å holde kjeft :rolleyes: Siter Flink til å kjøpe biler jeg ikke har bruk for. PCN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
solrud Skrevet Mai 17, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 17, 2005 Jeg må visst lære meg å holde kjeft :rolleyes: Hehe ;) Neida, det funker fint å velge noen for meg altså ;) :P Siter 00 Audi TT 1.8T Quattro 93 Ford Mondeo GLX 16v ( Solgt ) 92 Golf 3 TDK ( Solgt ) 92 Lancia Dedra 2.0i Turbo HF ( Solgt! ) 92 Golf 3 GTI ( Prosjekt bil, solgt! ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bamsemoms Skrevet Mai 17, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 17, 2005 damer er viktig, blir aldri for mange av jenter på biltreff føler jeg.. Siter [V]2012 Skoda Octavia RS+, Race Blue Metalic [x]2008 Toyota Auris 2,0 D4D TTE Edition, Night Sky Black [x]1998 Nissan Skyline R34 GT-T, Sølv perle [x]1993 Honda Civic HB Vti, Milano Rød Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
espsko Skrevet Mai 17, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 17, 2005 damer er viktig, blir aldri for mange av jenter på biltreff føler jeg.. Selv ikke om det er flere damer enn biler? :D Siter Flink til å kjøpe biler jeg ikke har bruk for. PCN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg