Opel Rekord 24V Skrevet Februar 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2005 Her er ett bilde av Rekorden da jeg kjøpte den sommeren 2003 Her er rekorden blitt polert Masse arbei:rolleyes: og montert m3 speil og 15"felger. her er mattig grill montert.. her er grillen lakkert her er den nye fangeren under montering/tilpassing delvis færdig... her er fangeren lakkert her er d monter grøftelys CD hoved lykter sota blinklys og prøving av 9x16 borbet felger... bilde fra i sommer...før jeg begynte å setti motoren.. Her er ett bilde av Rekorden da jeg kjøpte den sommeren 2003 Her er rekorden blitt polert Masse arbei:rolleyes: og montert m3 speil og 15"felger. her er mattig grill montert.. her er grillen lakkert her er den nye fangeren under montering/tilpassing delvis færdig... her er fangeren lakkert her er d monter grøftelys CD hoved lykter sota blinklys og prøving av 9x16 borbet felger... bilde fra i sommer...før jeg begynte å setti motoren.. Siter Rekord 3.0 24V 4stk.senator 3.0E selges i deler tlf 41643425 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wiktory Skrevet Februar 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2005 ser morsomt ut det her...spec på motor og drivlinje og andre mods da? Siter - 1986 Opel Ascona 1,8 Sorry får alle skrive feilene, dysleksi er noe dritt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Opel Rekord 24V Skrevet Februar 4, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2005 motoren er en c30se fra senator b m 270nm 204hk dualram insug girkassa er en r28 fra omega 3000 bakaksel er fra commo C me de store stikkakslene.. Siter Rekord 3.0 24V 4stk.senator 3.0E selges i deler tlf 41643425 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg