JenkaRiPS Skrevet Februar 20, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2005 Gir deg et bud på 200,- for denne. På tross av kortslutningen fungerer den som den skal altså? Forsterkeren har vært i bruk i over et halvt år etter at den ble reparert. Ingen feil på den. Men, for 200,- kan jeg sikkert finne noe annet å bruke den på Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jeez Skrevet Februar 20, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2005 Ok.. En plass må budrunden begynne, siden du ikkje vil si kor mye du vil ha for den.. 400,- på forskudd og du betaler frakt? Siter Volkswagen - Da weißt man, was man hat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KriegHeim Skrevet Februar 21, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2005 det må nevnes at JenkaRIPS er den mest seriøse personen jeg har handlet med over forumet iallefall.. Tusen takk for en perfekt gjennomført handel, elementene spilte og så mye bedre ut enn jeg på forhånd hadde trodd :) Siter Lancer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JenkaRiPS Skrevet Februar 21, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2005 det må nevnes at JenkaRIPS er den mest seriøse personen jeg har handlet med over forumet iallefall.. Tusen takk for en perfekt gjennomført handel, elementene spilte og så mye bedre ut enn jeg på forhånd hadde trodd :) Takker for positiv tilbakemelding :) Useriøse selgere er noe av det som irriterer meg mest, derfor er det kanskje greit å være nogenlunde seriøs selv ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JenkaRiPS Skrevet Februar 21, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2005 Ok.. En plass må budrunden begynne, siden du ikkje vil si kor mye du vil ha for den.. 400,- på forskudd og du betaler frakt? Du har PM! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg