JenkaRiPS Skrevet Februar 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2005 Selger diverse saker etter opprydding. Har ikke satt noen minstepris, så det er bare å komme med bud. Spillern + blackbox selges helst samlet. Elementene er ikke aktuelle å sende i posten, så da er det best om noen som gidder kjøre til Sandefjord kjøper dem. Bud kan sendes på mail; tharalds@broadpark.no eller postes her. MDS Audiophile Power HC-400. 2x125wrms i 4Ohm, 1Ohm-stabil og viftekjølt. Forskerkeren er hel og pen. Har vært fuktighet i forsterkeren som førte til liten brann, men skaden er utbedret og det eneste som syntes er dette. Finfin forsterker som nok ikke er helt på jordet når det gjelder oppgitt effekt. Nok et par bilder her og her Clarion DRX7375R. I overkant av 5 år gammel og den gang nest største modellen til Clarion. Bærer preg av årene, men fungerer som den skal. Navigasjonsknapp (den til venstre) er av og til litt treg. Ingen problem med å lese brente plater. 6-kanals linjeutgang (front/rear/sub) og 4x35w forsterker. Leveres med manual, fjernkontroll monteringsramme samt 2 metallsaker for å få den ut av ramma. Mangler ISO-kontakt. Clarion DPH-7300 Equalizer m/DSP. Populært kalt "blackbox". Valgfri 2v/4v linjeutganger, HP/LP filter, 7bånds EQ med mulighet for lagring av 6 oppsett++ Bærer også preg av årene, men fungerer som den skal. Ligger i originaleske og det følger med ca. 5m forlengelseskabel. Clarion CDC634 6-platers skifter. Relativt stygg og mangler kabel og monteringsbraketter, men fungerer helt greit. 2Stk MA Audio MAW12. Usikker på effekt på disse, regner med at 400w som står på magneten er musikkeffekt. Lite brukt. Følger med brosjyre med alle data på elementene. Anbefalt 30L trykkammer. Leveres med terminaler til å sette i en evt. kasse. SOLGT! AGU-sikringsholder, 5stk 60A sikringer, 2stk kabelsko samt tilkoblingspunkt for jordkabel. Alle til 21mm2 kabel. SOLGT! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ramtho Skrevet Februar 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2005 hvor mye skal du ha for cd-skiftern? Siter Fader Kubikk Du som er i blokka Gi oss idag vårt daglige dreimoment Forlat oss våre fartsovertredelser, som vi forlater forelegget. Led oss ikke inn i kontroller, men fri oss fra sykklister For veien er din hestekreftene, og friheten i all evighet Amen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JenkaRiPS Skrevet Februar 3, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2005 Originally posted by GTR 34 hvor mye skal du ha for cd-skiftern? Som nevnt har jeg ikke sett for meg noen pris på noe av dette. Den går for hva du syntes den er verdt + frakt. Den ligger bare og samler støv :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjørnungen Skrevet Februar 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2005 er det digitalutgang (optisk) på skifteren? hilsen bjørn Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JenkaRiPS Skrevet Februar 3, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2005 Nei, desverre. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KriegHeim Skrevet Februar 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2005 Div biltema greier : 50 lapp Siter Lancer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ultimateVW Skrevet Februar 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2005 PM sendt til deg! Siter 92 Audi V8 Quattro 90 Corrado G60T 71 VW 1302S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ramtho Skrevet Februar 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2005 300,- for vekslern Siter Fader Kubikk Du som er i blokka Gi oss idag vårt daglige dreimoment Forlat oss våre fartsovertredelser, som vi forlater forelegget. Led oss ikke inn i kontroller, men fri oss fra sykklister For veien er din hestekreftene, og friheten i all evighet Amen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JenkaRiPS Skrevet Februar 4, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2005 Originally posted by GTR 34 300,- for vekslern Solgt. Send meg en mail så kontakter jeg deg i kveld. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ramtho Skrevet Februar 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2005 Du har PM Siter Fader Kubikk Du som er i blokka Gi oss idag vårt daglige dreimoment Forlat oss våre fartsovertredelser, som vi forlater forelegget. Led oss ikke inn i kontroller, men fri oss fra sykklister For veien er din hestekreftene, og friheten i all evighet Amen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dalan Skrevet Februar 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2005 Mye skal du ha for "Blackbox'n" ? Siter '90 Toyota MR2 Turbo '82 BMW 525iA Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JenkaRiPS Skrevet Februar 14, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2005 Bump! :) Ting ble visst ikke solgt alikevel. Noen andre som er interessert? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KriegHeim Skrevet Februar 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2005 Bump! :) Ting ble visst ikke solgt alikevel. Noen andre som er interessert? Ja, jeg er intrisert i en stk MA og diverse biltema stæsh, men da må du sende det med posten! følger det med kvittering? garantert uskadet? :) PM meg for ca pris av det du vil ha! :D Siter Lancer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JenkaRiPS Skrevet Februar 14, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2005 Ja, jeg er intrisert i en stk MA og diverse biltema stæsh, men da må du sende det med posten! følger det med kvittering? garantert uskadet? :) PM meg for ca pris av det du vil ha! :D Du har PM :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jeez Skrevet Februar 20, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2005 Gir deg et bud på 200,- for denne. På tross av kortslutningen fungerer den som den skal altså? Siter Volkswagen - Da weißt man, was man hat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg