Polo6n1995 Skrevet Februar 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2005 Jeg lurer på om noen skal selge noen Borbet 14" felger. Har funnet ut at felgene som sitter på bilen min er litt for store... Ta kontakt hvis det er noen som har noen liggende! :) Siter // 2 Fast 2 Play // Polo6nR :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
polo-1992-xtreme Skrevet Februar 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2005 Originally posted by Polo6n1995 Jeg lurer på om noen skal selge noen Borbet 14" felger. Har funnet ut at felgene som sitter på bilen min er litt for store... Ta kontakt hvis det er noen som har noen liggende! :) Hei du! Ser ut som du er ny her, da får jeg vel æren av å ønske deg velkommen..hehe.. Jeg har desverre ikke noen felger til salgs, men hvordan felger har du på bilen nå da...siden du mener de er for store?! bilder? er ikke borbet-felger litt oppbrukt på polo-fronten da? etter min mening... forandring fryder vet dere:P mvh Mads Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo6n1995 Skrevet Februar 4, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2005 Hehe ja..Jeg er veldig ny her! Jeg kjører til daglig rund med AZEV A 215/40/16... Men det blir litt for stort.. merker det i svinger og humper...stakkars hjulbuer! Jeg føler bare for å få skaffet meg noen mindre...tror det trengs.. Har du noen tips til andre felger jeg kan ha på en polo 6n...som kan se passe bra? Siter // 2 Fast 2 Play // Polo6nR :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
polo-1992-xtreme Skrevet Februar 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2005 jeg skal selv kjøre med 16" på min litt eldre polo, men da med 195/40-16 dekk...dette er stort, men jeg har fått banket inn kanten på hjulbuene, så håper det går bra:D vet ikke eksakt hvilken smak du har da...men gå for noe som ikke alle andre har prøvd før deg! du kan jo prøve å leke deg litt i photoshop, om du har muligheten! da ser man ca. hvordan det ville sett ut! lykke til videre mvh Mads Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo6n1995 Skrevet Februar 4, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2005 ikke dumt... Photoshop kan være tingen! :) Du får vel ha lykke til med 16 " hvertfall! mvh Carl Christopher *men uansett så er denne bilen midlertidig, driver å bygger på en sierra cosworth* :D Siter // 2 Fast 2 Play // Polo6nR :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet Februar 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 5, 2005 Originally posted by Polo6n1995 *men uansett så er denne bilen midlertidig, driver å bygger på en sierra cosworth* :D fysj! ! ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
yellowpolo Skrevet Februar 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2005 fysj! ! ;) hehe :) ja gå for noen andre felger, synes for mange har for mye likt på poloene sine :( Siter Polo er som et kinderegg, lite og noe godt inni.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
polo-1992-xtreme Skrevet Februar 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2005 hehe :) ja gå for noen andre felger, synes for mange har for mye likt på poloene sine :( hehe, ja ikke sant! Det er alt for mange polo'er som nesten er identiske, og det vil man jo ikke ha noe av..hehe...derfor jeg prøver å kjøre en annen stil..vi får se hvordan det blir til slutt..noe likt som andre, og noe som er mer eller mindre nytt:D ! mvh Mads Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmk Skrevet Februar 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2005 veit ikke åssen du bor i forhold till sverige men har er et noe der i fra i afall... http://www.gtiklubben.nu/forum/showpost.pl?bd=sellparts&nr=30632&pg=0&vw=col&sb=5 Siter mercedes 230 E -92 nå..... (Solgt)Polo GTI-R........Improved edition Skandinavias beste Polo side Nordicpolo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
yellowpolo Skrevet Februar 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 11, 2005 hehe, ja ikke sant! Det er alt for mange polo'er som nesten er identiske, og det vil man jo ikke ha noe av..hehe...derfor jeg prøver å kjøre en annen stil..vi får se hvordan det blir til slutt..noe likt som andre, og noe som er mer eller mindre nytt:D ! mvh Mads Greit nok at mange blir identiske når de skal kjøre clean look :P ser ut som mange går for den (kult det også). Men jeg synes det er gøy når folk kjøpe lykter, styling, neon, 748 boing vinger og hale flipp... u-name-it.. som ingen andre har. folk styler jo biler så de skal ha noe som "representerer" noe de liker og står for og ikke fordi "å sånn at jeg har sett, sånn vil jeg også ha" :) glad det ikke er tattoeringer vi snakker om :D Siter Polo er som et kinderegg, lite og noe godt inni.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ilck Skrevet Februar 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2005 Sant det, mye av det handler om å kombinere stylingen slik at den passer bilen. Er ikke bare å slenge alt på, finnes noen skrekk eksempler :) Siter arguing on the internet is like being in the paraolympics. even if you win you are still retarded Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg