Gå til innhold

3000GT i sandefjord \ stavanger

Ranger emnet


turock

Anbefalte innlegg

Pettersen- Autoimport sin 3000gtr som blir klar til våren (endelig), er litt av en 3000gt. Hentet alle de riktige delene fra riktige 3000gt kjennere som dynamic-racing og 3sx. Synd han ikke går for 99vr4 bak vingen. Men det er nå mitt syn. Taz sin blå 3000gt med singelturbo hadde potensiale men mangler en hel del for å konkurere om norges feteste 3000gt. Håper en dag og kunne se en 3000gt vr4 henge på en supra etc. rundt Rudskogen. 3000gt har lenge vært drømmen, men det får bli noen år til det blir en 3000gt på meg. god kveld

X 84`Honda Accord Ex 1.6

X 01`Saab 9-5 2.0t (tjenestekjøretøy)

X 91`Peugeot 605 SV 3.0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3000GT'ene er sinna, hissige biler! Har derimot ikke sett noen 3000GT her i Vestfoldsdistriktet på en god stund.

 

Til syvende og sist mener jeg dog at 3000GT er mer av en cruiser ala 850i og Lexus SC400 enn en renspikket sportsbil grunnet vekt og utstyr.

Mvh,

Eric/S-2000

-----------------

LOTUS driver

*signatur redigert pga regelbrudd*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3000GT'ene er sinna, hissige biler! Har derimot ikke sett noen 3000GT her i Vestfoldsdistriktet på en god stund.

 

Til syvende og sist mener jeg dog at 3000GT er mer av en cruiser ala 850i og Lexus SC400 enn en renspikket sportsbil grunnet vekt og utstyr.

Det stemmer. Vi har en rød 3000GT her i Bergen. Har vært på Eikåsbanen å kjørt med den. Bra bil men som jeg har hørt flere si, lite kjøreegenskaper men heftige pådrag. Så det stemmer nok med at den gjerne er for tung til å nå til topps.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...
Gikk for litt siden en rød 3000gt i sandefjord, men etter det jeg har hørt har han flytta tilbake til stavanger. Bilen er grise fin, står http://www.import-tuning.com på skjørtene. Noen som vet no om denne?

 

Da er det vel denne du mener. Vi hadde den inne hos oss og monterte sporingssystem.

Griselekker sak.

Mitsubishi_3000GT_002.jpg

Mitsubishi_3000GT_005.jpg

Mitsubishi_3000GT_008.jpg

Mitsubishi_3000GT_004.jpg

Stig Johansson

Min BMW 318i E46 sedan:http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=153402

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*kremt* kanskje ikke det mest taktiske å si at det er montert sporings-system i den. :rolleyes:

 

er ihvertfall aldri noe jeg gjør når vi monterer i en bil :)

Bil i dag: 99' BMW 320i *savner honda*

Tidligere: 79' Civic, 92' Civic HB, 97' Civic HB, 94' Civic HB Vti, 97' Civic HB Vti

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det stemmer. Vi har en rød 3000GT her i Bergen. Har vært på Eikåsbanen å kjørt med den. Bra bil men som jeg har hørt flere si, lite kjøreegenskaper men heftige pådrag. Så det stemmer nok med at den gjerne er for tung til å nå til topps.

 

låg bak den på sandsli på onsdag ettermiddag. utrulig grom lyd. dobble dtm potter på kvar sin side. vrrrroooooom

-vw golf v 1,9 tdi (tddi)

-vw jetta rsgl 1,6Weber. soon clean 2l 16v

-vw golf II 1,6 cl Z-bra(rip)

-vw jetta gl 1,8 91-mod "tuva"/rip)

ligg unna vwcc / topcartuning.no. verdas største drittsekk driver dette firmaet. svindler

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pettersen- Autoimport sin 3000gtr som blir klar til våren (endelig), er litt av en 3000gt. Hentet alle de riktige delene fra riktige 3000gt kjennere som dynamic-racing og 3sx. Synd han ikke går for 99vr4 bak vingen. Men det er nå mitt syn. Taz sin blå 3000gt med singelturbo hadde potensiale men mangler en hel del for å konkurere om norges feteste 3000gt. Håper en dag og kunne se en 3000gt vr4 henge på en supra etc. rundt Rudskogen. 3000gt har lenge vært drømmen, men det får bli noen år til det blir en 3000gt på meg. god kveld

 

 

TAZ sin GT kommer sterkt tilbake !!!! Mer pulver og mer finish !!! :) Ses på Gatebil i år og !!!!

Who`s The King !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er det vel denne du mener. Vi hadde den inne hos oss og monterte sporingssystem.

Griselekker sak.

Mitsubishi_3000GT_002.jpg

Mitsubishi_3000GT_005.jpg

Mitsubishi_3000GT_008.jpg

Mitsubishi_3000GT_004.jpg

 

Denne bilen var det en kamerat av meg som hadde først, han som hadde den inne hos import-tuning, kjøpte styling og effektanelgg der! Solgte den til en fra Oslo i tidlig i fjor sommer var det vel, megen fin bil, går bra også

 

Her er to bilder fra vi var på september treffet rudskogen, ikke i fjor, men året før der igjen

 

Thomas2.jpg

 

Thomas3.jpg

BMW M3 Turbo

X - Nissan 200sx s14a Racing Edition
X - BMW E30 325i
X - Nissan 200sx s14 - 276bwhp/352nm
X - VW Golf II GTI 16v - Theo
X - Aprilia Rs 125ccm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår