Mmarius Skrevet Februar 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2005 skulle starte golfen i dag, men etter ca 2 min så stoppet den. prøvde å starte den igjen men starta ikke, ventet litt så starta den, men den fusket å harket. Når jeg til slutt fikk den varm så var den helt normal igjen. Hva kan være årsaken til at den er sånn når den er kald?? Kan det være kondens i tanken eller er det tennpluggene?? Siter (Vw Golf GTI 16v) (Vw Golf 1.6D) (Volvo 240 jordbil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golfthedud Skrevet Februar 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2005 Kva ver er det der du bur?? Snø, regn, vamt, kaldt?? Siter Corrado G60 - Bruksbil Golf Rallye - Bruksbil Bobla 1300 - Søndagsbil Golf 2 16vT - Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mmarius Skrevet Februar 2, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2005 Det er snø her jeg bor. Siter (Vw Golf GTI 16v) (Vw Golf 1.6D) (Volvo 240 jordbil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R|ppeR Skrevet Februar 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2005 forgasser? Siter Ford Taunus 1975 mod 2.8 Sierra 1986 mod 2,0 X-Audi 90 quattro 1988 mod 2,3 X-Golf Mk2 1985 mod 1,8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audun_1_ckn@hotmail.com Skrevet Februar 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2005 dyser i forgasser fryst ? Siter VW Golf 1.6 84mod. VW Golf 1.8 89mod. VW 1300s 72mod. GSX-R 750 crosscart 140hk!(hjemmebygd) Briggs & Stratton crosscart (hjemmebygd) Piaggio Zip 70ccm 03mod. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
licorice84 Skrevet Februar 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2005 nå kan ikke jeg forgasser-Golf, men vet at den pakningen under gasseren kan ha en tendens til å forårsake jaging/fusk på tomgang og når bilen er kald. sjekk den hvis du har gasser! Siter quattroholic! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mmarius Skrevet Februar 3, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2005 ja jeg har forgasser. Det kan jo hende dysene har fryst ja, men hva kan man gjøre med det??? Skal også skjekke litt rundt gasseren etterpå. Siter (Vw Golf GTI 16v) (Vw Golf 1.6D) (Volvo 240 jordbil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golfthedud Skrevet Februar 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2005 Forgasserising da. Har du det varmluftsrøret som går fra eksosmanifoild og opp til innsugsrøret? Har hørt det at det blir lett forgasserising om det røret mangler. Siter Corrado G60 - Bruksbil Golf Rallye - Bruksbil Bobla 1300 - Søndagsbil Golf 2 16vT - Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R|ppeR Skrevet Februar 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2005 sjek alt av slanger og slikt på forgassern, disse pierburg forgasserne er noe skikkelig drit!!! Siter Ford Taunus 1975 mod 2.8 Sierra 1986 mod 2,0 X-Audi 90 quattro 1988 mod 2,3 X-Golf Mk2 1985 mod 1,8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mmarius Skrevet Februar 4, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2005 ja det røret fra eksosen fjernet jeg da det var så ødelagt. Er ikke så veldig lenge siden jeg gjorde det. Jeg får sette på ett nytt å se da. Siter (Vw Golf GTI 16v) (Vw Golf 1.6D) (Volvo 240 jordbil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golfthedud Skrevet Februar 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2005 Ja gjør det. Kommer nesten garantert til å funke fint gjenn etterpå. Siter Corrado G60 - Bruksbil Golf Rallye - Bruksbil Bobla 1300 - Søndagsbil Golf 2 16vT - Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mmarius Skrevet Februar 4, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2005 Har fikset det røret fra eksosen, men den er fortsatt sånn at den stopper, fusking å vanskelig å holde igang. Hva skal jeg gjøre for noe?? litt kjipt når den oppfører seg slik. Siter (Vw Golf GTI 16v) (Vw Golf 1.6D) (Volvo 240 jordbil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cchris Skrevet Februar 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2005 Har du rasa for mye nå da? :D Siter Tråden om bilen min: Golf GTI G60 VW AUDI CLUB NORWEGEN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golfthedud Skrevet Februar 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 5, 2005 Du kan jo sjekke sånne småting som plugger, pluggledninger, bensinfilter, kondens, luftfilter osv. Siter Corrado G60 - Bruksbil Golf Rallye - Bruksbil Bobla 1300 - Søndagsbil Golf 2 16vT - Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mmarius Skrevet Februar 5, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 5, 2005 nå vil den ikke starte lenger. Hva skal jeg gjøre? Så på batteriet istad å der var den sinnsykt mye irring på plusspolen, hva kan det komme av? Jeg har en liten mistanke om at det kan være bensinpumpa som har tatt kvelden å at det er derfor den har oppført seg slik. Siter (Vw Golf GTI 16v) (Vw Golf 1.6D) (Volvo 240 jordbil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg