Mk2-16v Skrevet Januar 23, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2003 Noen som har et 16v Scirocco innsug de ikke trenger? Hvis noen veit om et så send meg en PM. Siter "I'm so smart I'm practically retarded" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik Skrevet Januar 23, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2003 Må det være fra scirocco ? Har et av den store typen til golf 2. Det vil si , har overdelen og det skal vist være lik under del sies det . Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mk2-16v Skrevet Januar 23, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2003 Har den throttle body'n på førersiden av innsuget (slik som på bildet)? Det skal brukes til et turbo prosjekt å da er det best å ha det på førersiden. Siter "I'm so smart I'm practically retarded" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik Skrevet Januar 23, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2003 Nei den har til venstre , motsat av det bilde du la ut Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mk2-16v Skrevet Januar 23, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2003 Jeg er på jakt etter en med throttle body'n på høyre side og Scirocco er den eneste jeg veit har det. Siter "I'm so smart I'm practically retarded" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik Skrevet Januar 23, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2003 Jeg har splitta mitt å lagd en trykk boks til å sette på Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik Skrevet Januar 23, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2003 1 more Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mi_R16 Skrevet Januar 23, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2003 Mulig jeg kan skaffe en 16v manifoil der det er snudd så spjeldet er på rett side.. Har også en kobber topp-pakkning som senker kompen til 8:1 Dette selges hvis prosjektet går i dass.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mk2-16v Skrevet Januar 23, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2003 Originally posted by Henrik Jeg har splitta mitt å lagd en trykk boks til å sette på Den så kjekk ut den, da lager du en til meg også da ;) Åssen throttle body bruker du? Siter "I'm so smart I'm practically retarded" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
robin4 Skrevet Januar 23, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2003 Originally posted by Mk2-16v Noen som har et 16v Scirocco innsug de ikke trenger? Hvis noen veit om et så send meg en PM. hmmm, jeg har :) fra en Scirocco GTX 16v, må bare høre med mekanikern min hvordan tilstanden er på den. Hvis d r no som du er interressert i, så PM Robin Siter Seat Leon 20VT '01 *VW Golf Cab GLi '86 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet Januar 24, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2003 Hvorfor ikke gjøre det skikkelig og bruke feks S2? Slik alle store gutta gjør.... Roma Tuning RS2 Strove PD-Motorsport Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mk2-16v Skrevet Januar 26, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2003 Passer S2 innsug på 16v motor? Siter "I'm so smart I'm practically retarded" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik Skrevet Januar 26, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2003 Originally posted by Mk2-16v Den så kjekk ut den, da lager du en til meg også da ;) Åssen throttle body bruker du? Det kommer fra en audi A6 2.8 fra 98 og oppover Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet Januar 27, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2003 Originally posted by Mk2-16v Passer S2 innsug på 16v motor? Du kutter vekk kanalen til den sylinderen som er nærmest spjeldhuset og sveiser på festet til spjeldhuset igjen. Da er det Bolt-on...... Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg