2maz Skrevet Februar 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2005 En bil som har noen sjangse i et DB drag, hvormye kan prisen variere da? Har et inntrykk av at det er minst 6 siffrede beløp som må til. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nlight Skrevet Februar 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2005 Trenger ikke koste så mye.. Se på Zetec da.. Norgesrekord.. med 2x Pioneer TS-W101SPL og 1x SPL Dynamics DIG-1450.. Pioneer-subba i 12" versjon koster jo ikke mere enn 1500,- per stk.. Det går vel mer på kunskap til bygging av kasser, og bruke rett bil og plassering av subbene Siter I like my women like i like my scotch.. 12 years old and mixed up with coke -03 Mazda 6 x93 Mazda 323 GT-R x91 Mazda 323 GTX Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BeemerZ1 Skrevet Februar 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2005 Originally posted by 2maz En bil som har noen sjangse i et DB drag, hvormye kan prisen variere da? Har et inntrykk av at det er minst 6 siffrede beløp som må til. Det skal lite til for å gjøre det bra i dB-drag i dette landet... Problemet er at konkurransen er så liten. Få utøvere + mange klasser fører til dette. Kan spille høyt med f.eks. en rimelig 12", passe forsterker, riktig kasse og liten bil! Men dette vil ikke bli noe å høre på musikk på ;) Om det er biler som kan hevde seg blant verdensmesterne i de tøffeste klassene, så snakker vi noen mill... Mvh Stian Siter Mvh Stian Mål for 2008: Passere 15? dB i Street C... Oppnådd: 152,5 dB. Deler til Golf 3 selges: Nytt panser, originale hovedlykter og lysbryter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frank S. Skrevet Februar 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2005 er det ikke en egen dbklasse som utstyret maks kan koste 10 000. må være et fint sted å begynne Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dbpeter Skrevet Februar 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2005 Originally posted by Frank S. er det ikke en egen dbklasse som utstyret maks kan koste 10 000. må være et fint sted å begynne Mini street Rookie heter den klassen Siter !!!The official pimp of dbdragracing!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zetec Skrevet Februar 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2005 Koster ikke så mye, for å spille 143,2dB så kosta det ca 15 000kr Anlegg og bil altså 10000 for subber og forsterker, 5000 for bilen.. Og da tatt i betraktning at jeg hadde dårlige kasser til subbene også.. I år skal jeg opp på ett litt dyrere nivå, men fortsatt ikke sykt, hehe.. Siter 2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift 2000 - Ford Focus 2000 - VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ALJ_GSi Skrevet Februar 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2005 kjøp en bil som er avskilta eller en bruk opp bil. og sleng inn i den. ett sted må man jo begynne. man kommer veldig langt med å velge de rette tingene. Siter Opel entusiast? Bli med i Opel Motorsport Club Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tor Steinar Aamodt Skrevet Februar 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2005 Panda.........:D :D Siter *Norges Bilstereo og Multimedia Forbund (NBMF) Bli medlem i Norges største bilstereoorganisasjon du også: http://www.dbdragracing.no/medlemskap.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zetec Skrevet Februar 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2005 Originally posted by Tor Steinar Aamodt Panda.........:D :D Joda, hvis man får tak i en, billig vel og merke.. Det har jeg så langt ikke klart, folk vil ikke kvitte seg med de siden de er 4x4 Siter 2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift 2000 - Ford Focus 2000 - VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tor Steinar Aamodt Skrevet Februar 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2005 Jeg vet om en som har en som er strøken..... Siter *Norges Bilstereo og Multimedia Forbund (NBMF) Bli medlem i Norges største bilstereoorganisasjon du også: http://www.dbdragracing.no/medlemskap.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr. SQ Skrevet Februar 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2005 Har skjønt at svært mange rekorder i street klassene er satt i Panda, og ser forsåvidt litt av grunnen til det også, men det kan da umulig være så vanskelig å finne en bil med samme eller tilnærmet de samme egenskaper. Personlig vil jeg mene at man også har mye å hente ved litt lure kasse konstruksjoner. Mange klager også over at nivået i Norge er lavere enn i utlandet, personlig tror jeg det nok kan ha med å gjøre at man muligens har en mer proffesjonell tilnærming og går litt mer vitenskaplig til verks, enn i Norge hvor mange er hobby "draggere". Eller hva sier dere som har sett flere "spillehøytbiler" enn meg? PS! Beklager at en fæl SQ kar som meg selv forsøpler deres del av forumet;) :D mvh Glenn Siter Mine uttalelser er basert på den erfaring som er opparbeidet gjennom flere år. Subjektive opplevelser vil selvsagt influere. Jeg tilstreber en ærlig og balansert fremstilling. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2maz Skrevet Februar 2, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2005 Hvorfor så liten bil da? Ser litt rund på DB bilene, og de fleste er liten. Lettere å spille høyt i lite rom? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zetec Skrevet Februar 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2005 Originally posted by Tor Steinar Aamodt Jeg vet om en som har en som er strøken..... Som skal selge? Siter 2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift 2000 - Ford Focus 2000 - VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zetec Skrevet Februar 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2005 Originally posted by 2maz Hvorfor så liten bil da? Ser litt rund på DB bilene, og de fleste er liten. Lettere å spille høyt i lite rom? Kan vel si det sånn ja, men Panda'en er av en eller annen grunn god/ lett å bygge i, tatt i betraktning at det er ett helvete å få plass til saker og ting bak "baksetet" hehe Siter 2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift 2000 - Ford Focus 2000 - VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tor Steinar Aamodt Skrevet Februar 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2005 Originally posted by Zetec Som skal selge? Tror det.....Var en som skulle kjøpe den, men han har trekt seg tror jeg.... Siter *Norges Bilstereo og Multimedia Forbund (NBMF) Bli medlem i Norges største bilstereoorganisasjon du også: http://www.dbdragracing.no/medlemskap.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg