Mambo Skrevet Februar 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2005 lite tips til neste gang =) alltid begyne bak.. først h-b så v-b så h-f og tilslutt v-f h-b = høyre bak Siter - BMW 525DAT M-Sport 2005 - - SELGES 400.000 - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo264 Skrevet Februar 2, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2005 okej...nice Siter General-Aasen Stolt volvo eiger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vagga Skrevet Februar 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2005 d kommer ann på hvor beholderen med bremseveske står da.. men på di fleste volvoer er vel det fremme på venstre side.. skal altid begynne på den kaliperen som er lengst unna beholderen.. har jeg lært væffal.. Siter Tommy aka Vagga Volvo 240GLE(1987) b230k Mercedes 190D(1988) 2.5D Mitsubishi Grandis(2005) 2.0DiD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mambo Skrevet Februar 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2005 99.99% av vestre ratta biler så sitter hovedsylinderen der der så da stemmer regla mi i 99.99% av tilfellene Siter - BMW 525DAT M-Sport 2005 - - SELGES 400.000 - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vagga Skrevet Februar 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2005 hehe.. jupp.. er vel sånn på di fleste biler... Siter Tommy aka Vagga Volvo 240GLE(1987) b230k Mercedes 190D(1988) 2.5D Mitsubishi Grandis(2005) 2.0DiD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo264 Skrevet Februar 4, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2005 jepp..va de ej regna med ja Siter General-Aasen Stolt volvo eiger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Breisladdern Skrevet Februar 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2005 På mekonomen her får man kjøpt sånn powerbleeder sak, bare at den behøver man ikke pumpe opp trykk på selv, man bare skrur den inn på ventilen til f.eks høyre framhjul og bruker lufttrykk.. Siter O-1999 VW Passat 4Motion. O-1989 E34 535. prosjekt. x-1998 VW Passat Syncro. x-1991 BMW 525i 24v Shadowline - Solgt! x-1993 Ford Sierra - Solgt! X-1975 242 -| 2.3 turbo prosjekt Prosjektråden her! Byttet i 535 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo264 Skrevet Februar 4, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2005 okej..lure på å lage en slik sak sjøl..skal ikkje vere nåke problem da ette min meining=) Siter General-Aasen Stolt volvo eiger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
240GL Skrevet Februar 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2005 Originally posted by Breisladdern På mekonomen her får man kjøpt sånn powerbleeder sak, bare at den behøver man ikke pumpe opp trykk på selv, man bare skrur den inn på ventilen til f.eks høyre framhjul og bruker lufttrykk.. Nja, Mekonomen sin gjør ikke helt samme jobben. Den bare skaper et lufttrykk over bremsevæska i bilens beholder. Det betyr at om du/assistenten ikke passer på, kan beholderen gå tom og du får luft inn i systemet. En Power Bleeder derimot, har en egen beholder til den nye bremsevæska, og når den nye væska presses over i bilens beholder, presser den samtidig den gamle ut mot lufteniplene. På den måten trenger du bare å åpne niplene, og stenge igjen når det kommer ny væske ut av niplene. Bremsevæskebeholderen passer seg selv. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo264 Skrevet Februar 4, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2005 ka den heite den saken der da?? kor mykje den koster?? har nesten fått til bremsene no, men er forsatt luft i dei når ej trykke på bremsa 4-5 ganger..so funker bremsa sånn 50% å so venta ej ca 10min å trykken en gong på bremsa ijenn..so er den nesten dau.. meiner på der er en del luft i rør å slanger ijenn? Siter General-Aasen Stolt volvo eiger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.