Gå til innhold

LED display i bakruta med tastatur foran i bilen?

Ranger emnet


Arosa 1.0L

Anbefalte innlegg

Originally posted by Arosa 1.0L

Har selv tenkt på dette et par ganger og så at en annen nevnte det her.

Altså et display som viser tekst du selv skriver inn...

 

Finnes dette til en overkommelig pris?

 

Hvor får man kjøpt det?

 

Hvor mange bokstaver kan man ha og andre "specs"?

 

Er det lov å ha/bruke det "offentlig"?

 

Så et slikt et på nordby kjøpesenter i sverige.. prisen var vel en 700 og resten av spm vet jeg ikke :D

Du skal ikke stjele! Staten liker ikke konkurranse...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Jonaldo

Jeg var innom Liertoppen og kikket i dag.

Kostet 299,- og det er plass til 60 tegn. Det er tastatur på den.....

 

Kun 1 igjen klokka tre;)

Flott! Håper jeg rekker det før jeg skal på jobb imorgen, hvis ikke så drar jeg utover på fredag...

 

Regner med at det var 12V?

 

La du merke til om man kunne lagre flere meldinger eller om man kan montere tastaturet foran i bilen ved f.eks å forlenge kabelen mellom displayet og tastaturet?

 

Hvor bredt var det ca?

 

Takk for all info!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Arosa 1.0L

Flott! Håper jeg rekker det før jeg skal på jobb imorgen, hvis ikke så drar jeg utover på fredag...

 

Regner med at det var 12V?

 

La du merke til om man kunne lagre flere meldinger eller om man kan montere tastaturet foran i bilen ved f.eks å forlenge kabelen mellom displayet og tastaturet?

 

Hvor bredt var det ca?

 

Takk for all info!

 

Hvis de har flere så hadde det vært fint om du kunne handla et for meg og. kunne satt penger på din konto. Men noen mål på hvor stor dingsen er hadde vært flotters :)

Selges - 93 VW Passat Stv 2.0i - Prosjekt Selges!

AutoDB AD

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Bauer

please ikke kjøp europris drit.. har jobbet der i 1 år..

Den de har der er skikkelig dårlig.. du kan ikke ta av tastatur som du tenker på.. du kan heller ikke koble den til i bilen. da må du ha omformer..

Kjipt :-(

Jaja, da stresser jeg ikke med å dra ut dit idag. Kanskje jeg stikker innom der imorgen for å ta en titt. Så du er sikker på at det ikke er 12V?

 

Fant denne, som er noe slikt jeg kunne tenkt meg, hvis den hadde gått på 12V da...

 

wabby: skulle gjerne gjort det, men regner med at du også er innterresert i 12V? btw, er du den samme wabby som på hw.no forumet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Arosa 1.0L

Kjipt :-(

Jaja, da stresser jeg ikke med å dra ut dit idag. Kanskje jeg stikker innom der imorgen for å ta en titt. Så du er sikker på at det ikke er 12V?

 

Fant denne, som er noe slikt jeg kunne tenkt meg, hvis den hadde gått på 12V da...

 

wabby: skulle gjerne gjort det, men regner med at du også er innterresert i 12V? btw, er du den samme wabby som på hw.no forumet?

 

den går jo på 5v da.. :rolleyes:

 

ikke noe stress!! bruk f.esk en nokia lader til sigaretttenner den går på 4.5v

O-1999 VW Passat 4Motion.

O-1989 E34 535. prosjekt.

x-1998 VW Passat Syncro. x-1991 BMW 525i 24v Shadowline - Solgt! x-1993 Ford Sierra - Solgt! X-1975 242 -| 2.3 turbo prosjekt Prosjektråden her! Byttet i 535

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Camryfellow

Kanskje dette blir en ny "craze".. Ser for meg folk skriver til den bak seg istede for å ringe..

 

Har alltid hatt lyst på noe sånt, viste ikke at det fantes..

 

"Du må justere lysa dine ned"

"skru av de forbanna tåkelysa dine"

 

"Skal du bokstavelig talt lukte på støtfangeren min?"

O-1999 VW Passat 4Motion.

O-1989 E34 535. prosjekt.

x-1998 VW Passat Syncro. x-1991 BMW 525i 24v Shadowline - Solgt! x-1993 Ford Sierra - Solgt! X-1975 242 -| 2.3 turbo prosjekt Prosjektråden her! Byttet i 535

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Breisladdern

 

den går jo på 5v da.. :rolleyes:

 

ikke noe stress!! bruk f.esk en nokia lader til sigaretttenner den går på 4.5v

 

Det stemmer, fikk akuratt mail fra den artikkelen jeg la ut på Ebay. De bruker 5V 1A. Så dette er ikke noe problem å fikse.

 

Arosa 1.0L -. Det stemmer det er meg fra Hw.no :)

Selges - 93 VW Passat Stv 2.0i - Prosjekt Selges!

AutoDB AD

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Breisladdern: hehe, det tenkte jeg ikke på gitt!

 

Camryfellow: jeg har endel ideér ihvertfall, blandt annet "Hvis du leser dette så følger du ikke godt nok med i trafikken" "Du har akkurat lest noe totalt meningsløst" Og som nevnt beskjeder til andre medtrafikanter.

 

wabby: da min tysk ikke er helt stødig så måtte jeg dra en babelfish på ebay siden, som ikke alltid fungerer så veldig bra... Via babelfish så står det avaliable for: only germany, men på linjen under: dispatch to europe.

 

Har du spurt dem om de sender utenlands, evt hvordan det er med betaling?

 

Hehe, babelfish skriver også: " each quantity failed special characters" :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår