InFlames Skrevet Februar 9, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2003 Originally posted by nilsgeorg2002 Har du fått testa den? har litt lyst til å kjøpe en sånn en selv:) Enda ikke fått testa.... om ca en mnd skal jeg ha den på plass Siter 07 Toyota Auris TTE Edition ex. 92 Mazda 323F ex. 92 Opel Vectra ex. 86 Opel Ascona http://sprett.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
InFlames Skrevet Februar 9, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2003 Originally posted by Mr.X kjøp deg høy komp toppen så får du 130hk og 180nm før trimming, hadde den toppen på aconaen min og det var den samme som sto i kaddeten til alf.. vei nilsgeorg2002 har en 2,0 16v så finnes den i to utgaver en på 136 og en på 150hk. er det 150 hk versjonen så er det en rå motor med mye potensiale.. Bilsport holder på med ett slikt proskjekt med denne motoren,, filter, effektanlegg,sportskat og chip ga 174,9hk.. Men det er viktig at anlleger er tilpasset bilen.raka rør og dem samme modefik ellers så var effekten på 167,5hk.. Hvordan prisklasse ligger høykomp toppene på? Har ikke allverdens av peng igjen :rolleyes: Siter 07 Toyota Auris TTE Edition ex. 92 Mazda 323F ex. 92 Opel Vectra ex. 86 Opel Ascona http://sprett.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.X Skrevet Februar 9, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2003 Originally posted by InFlames Hvordan prisklasse ligger høykomp toppene på? Har ikke allverdens av peng igjen :rolleyes: toppen får du til ca 1500.- det er seh motoren som har den,og du hae en ne motor. den er levert i aconac,kaddet gsi 87mod og vectra 4*4.. Siter For å bli gammel og klok må du ha vært ung og dum en gang.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nilsgeorg Skrevet Februar 9, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2003 Originally posted by Mr.X toppen får du til ca 1500.- det er seh motoren som har den,og du hae en ne motor. den er levert i aconac,kaddet gsi 87mod og vectra 4*4.. Får man ikke disse toppene til vectra fwd? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.X Skrevet Februar 9, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2003 Originally posted by nilsgeorg2002 Får man ikke disse toppene til vectra fwd? han jo montere toppen i en vanelig fwd men det ble ikke levert i den orginalt, kom bare 20ne motoren i fwd orginalt.. men det er jo ikke noe du trenger og tenke på da du har vel en x20xe motoer er det vel.. Den motoren kom ut i vectra 2000,calibra og kadett gst 88->. Siter For å bli gammel og klok må du ha vært ung og dum en gang.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OpelFanatikeren Skrevet Februar 11, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 11, 2003 c20ne - Motoren yter 115hk ved 5185 o/min og har et maks dreiemoment på 175Nm ved 2600 o/min c20seh - 130hk c20xe - Motoren yter 150hk ved 6000 o/min og har et maks dreiemoment på 196Nm ved 4800 o/min 2.0 16v ecotec motoren 136hk Siter "Any fool with fast hands can grab a tiger by the balls, but it takes a hero to keep on squeezing" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg