Gå til innhold

Diskuter Vectra, evt nilsgeorg sin her

Ranger emnet


nilsgeorg

Anbefalte innlegg

Originally posted by Jonte

 

 

Hva er orginal effekten på en sånn her?

 

Og du er klar over at effektanlegg er en type eksosanlegg?

 

Og at du ikke får noe spesielt mye hester av effektanlegg og luftfilter.

 

Er ikke helt sikker på hva som er standard (skal sjekke vognkortet), men er vel runt 140-150hk. Har heller aldri sakt noe om at jeg er ekspert på bil, men jeg har uskrift i fra en effekt test som viset 155hk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 35
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Gokko: HVA faen er det som er problemet ditt?

Er du en liten RDL kanskje?

 

Jeg ser ikke vitsen i å hakke på alle andre.. Og om du hater å krangle som du sa på "hater posten", hvorfor i all verden legger du opp til så mange krangler?

 

 

La nå nilsgeorg styre med vectra'n sin.

 

Og om det er en 2,0 16v med 150 hk orginalt og den har fått en økning på 5 hk pga effektanlegg og luftfilter. OG dette er målt? Så kan vi vel tru han? Effektanlegg og luftfilter kan vel gi 5hk, det varierer jo fra bil til bil. Så det er ikke usannsynlig..

- 02 Porsche Carrera 4

- 98 Porsche Boxster (selges)

http://www.jonte.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by nilsgeorg2002

 

Har ikke sakt at den er trimma. har i så fall ikke trimmet den selv. Har heller ikke byttet motor, har heller ikke planer om å skifte.

NOS, du mener lystgass?! hadde vært skøy det, men har ikke planer om det heller.

 

(kan jo prøve å holde deg litt til topicen)

 

Effektanlegg og Luftfilter går jo under trimming da :)

 

Men, ikke blodtrimming, men er trimming fordiom.

- 02 Porsche Carrera 4

- 98 Porsche Boxster (selges)

http://www.jonte.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Jonte

 

Effektanlegg og Luftfilter går jo under trimming da :)

 

Men, ikke blodtrimming, men er trimming fordiom.

 

OK. beklager.. men det jeg mente var at jeg ikke har nevnt at jeg har modifisert bilen min så mye, å har ikke noen plasser nevnt at jeg har byttet motor å greier. Får å nevne det så er det jo heller ikke jeg som har satt på nytt luftfilter eller effektanlegg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by nilsgeorg2002

 

OK. beklager.. men det jeg mente var at jeg ikke har nevnt at jeg har modifisert bilen min så mye, å har ikke noen plasser nevnt at jeg har byttet motor å greier.

 

Ikke noe å beklage over :)

 

Drit i Gokko. Han er sikkert bare sjalu og er ute etter å henge ut folk.

- 02 Porsche Carrera 4

- 98 Porsche Boxster (selges)

http://www.jonte.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Gokko

 

 

Hmmm....... Kordan seta som står i......?

 

Jeg har ikke byttet motor, det jeg mente er at standard opel vectra har 8 ventiler mener jeg, mens vectra 2000 og gt har 16v. Ellers så er det satt på effektanlegg og nye seter(er ikke sikker på vilke, men ser egentlig ut som vanelige seter, men har ekstra sidestøtter slik at man sitter bedre.) Ellers så er det byttet en del små ting inne i bilen, ønsket til den tidligere eieren var vist å få bilen under 1200 kg, men har enda 5 kg igjen:D

 

Eller så har jeg kun selv byttet eksosanlegg, satt inn nytt anlegg og ellers byttet ut noen slitte deler og div. men ingenting stort

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår