sleeper Skrevet Februar 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2005 KJØP EN PRESENING TIL DEN!!!!!! stakkars bil! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.TransAm Skrevet Mai 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2006 Hva skjedde med bilen? Siter 1984 Recaro T/A 350 X - 1982 Recaro T/A X - 1984 Chevy G20 X - 1969 Custom Beetle Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
espsko Skrevet Mai 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2006 ...og nå som bildet er borte lurer vi andre noe fryktelig på hva dette er :rolleyes: Siter Flink til å kjøpe biler jeg ikke har bruk for. PCN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skidracer Skrevet Mai 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2006 Det viste en ca. 1960 Corvette, uten tak som stod nedsnødd på havna i drammen. Det er jo da alt annet en sunt for interiør, etc. Håper den fikk snille eier.. Havnevesenet tok ihvertfall ikke vare på den. Edit: Det er forresten godt gjordt å dra frem denne gamle tråden.. :pray Siter _________________________ '69 Lincoln MKIII, '79 Ford Mustang, '94 Toyota Supra SZ, '94 Toyota Levin gt-apex 20v, '68 Gilbern Genie, 74 Datsun Cherry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Volvo_gutten Skrevet Mai 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2006 Noen som kan laste opp bildet på nytt? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.TransAm Skrevet Mai 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2006 Edit: Det er forresten godt gjordt å dra frem denne gamle tråden.. :pray Hehe.. sånn går det når man trykker på "vis alle innlegg" på profilen min. Den var rosa så vidt jeg husker Siter 1984 Recaro T/A 350 X - 1982 Recaro T/A X - 1984 Chevy G20 X - 1969 Custom Beetle Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KennethA Skrevet Mai 29, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2006 Var jeg som tok bildet da jeg leverte noe varer til Autolink. Bildet er desverre slettet, men fargen var en slags rosa med hvite detaljer. Har ikke sett bilen i Drammen siden, så eieren har nok fått den og han bor nok ikke i Drammensdistriktet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KennethA Skrevet Oktober 1, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2006 Fant igjen bildet på data`n gitt, så legger det ut igjen. Noen som har sett noe til den? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg