Mad_Maxx Skrevet Januar 31, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2005 Nesten så man blir stram i buksene... Mmm Disse skal jeg ha på en gammal japs en gang i tiden! Alle felgene er av merket Work Siter Dream as if you'll live forever; live as if you'll die tomorrow. James Dean Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AMPFILER Skrevet Januar 31, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2005 de to nederste var fine, men de andre så jo skikkelig gammeldags ut da! Siter - Vw bora 1.9tdi 4motion X 1991 Audi S4 2.2t X 2000 Passat X 1993 Audi S4 X 1995 Audi 80 2.8e Quattro X 1985 Audi Coupe Quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mad_Maxx Skrevet Januar 31, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2005 Ja:D Det som er kult på gamle japser!:D Kunne tenkt meg den nest nederste på en rx7 fc, og de øverste på en gammel datsun 510 eller datsun skyline, eller toyota crown! Hadde vært rått! De nederste tror jeg er beregna på porsche. Siter Dream as if you'll live forever; live as if you'll die tomorrow. James Dean Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Supraguy Skrevet Januar 31, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2005 Originally posted by AMPFILER de to nederste var fine, men de andre så jo skikkelig gammeldags ut da! Helt enig.:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laaars Skrevet Januar 31, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2005 Fete felger alle sammen! Må si jeg likte de svarte best!!! jerkoff Siter '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegard-SK Skrevet Januar 31, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2005 Work Equip 01s på fc :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mad_Maxx Skrevet Januar 31, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2005 Å, får man de i 5 eikers og? kuult... Den fc en er akkurat slik jeg kunne tenkt meg en fc! Deilig... Men tror jeg ville hatt de nest nederste jeg posta, jeg er hekta på svarte felger med kromkant! Siter Dream as if you'll live forever; live as if you'll die tomorrow. James Dean Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mad_Maxx Skrevet Januar 31, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2005 Originally posted by AMPFILER de to nederste var fine, men de andre så jo skikkelig gammeldags ut da! Står forsåvidt om de 3 øverste at de var populære JDM-style felger på slutten av70, begynnelsen av 80 tallet Siter Dream as if you'll live forever; live as if you'll die tomorrow. James Dean Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aleksander Urke Skrevet Februar 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2005 Den nederste felgen var på RÅÅ lekker!!! *sikle, vil ha!!!* Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
l4rsh Skrevet Februar 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2005 damn, har en gammel 929L som kanskje kunne trengt noen nye felger :D *sikle* leverer sikkert ikke 4x114.3 da... :( Siter xaudi coupe2.8q xpeugeot 205gti xmazda 929lht xford capri2.8i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jødahl Skrevet Februar 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2005 Den nederste var heit! ;) Siter 92 BMW 325i 94 VW Golf 1,8S [x] 01 Subaru impreza WRX [x] 92 BMW 318is [x] 87 BMW M3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mad_Maxx Skrevet Februar 1, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2005 Originally posted by djesus damn, har en gammel 929L som kanskje kunne trengt noen nye felger :D *sikle* leverer sikkert ikke 4x114.3 da... :( Det gjør de sikkert, hvis det er gammel japs man snakker om! Forsto det slik at de lagde de fleste boltsirkler.. Uansett så fins det jo adaptere:) Men tror ikke det er billige felger! Siter Dream as if you'll live forever; live as if you'll die tomorrow. James Dean Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegard-SK Skrevet Februar 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2005 de på fc'en kostet 2600$ med gummi hvis jeg ikke husker feil... http://work-wheels.co.jp/wheels/index/index.html Der har du index over felger, priser i USA finder du her f.eks: http://www.autornd.com/Merchant2/merchant.mvc?Screen=CTGY&Category_Code=WORK Trykk på felgen for pris og slikt.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mad_Maxx Skrevet Februar 2, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2005 Haha, driitfett! Åssen honda er dette? Ser ut som den legobilen! Jeg vil ha:D Siter Dream as if you'll live forever; live as if you'll die tomorrow. James Dean Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg