Dag-Johansen Skrevet Mars 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2005 hum..149,1 dB med 2 stk Soundstream splx 12" 2 stk Soundstream ega 1700 D dette var i crx'en jeg hadde. hatt bedre tid på meg så skulle jeg ha nådd 150! dette var under nm-finalen 04, så det var med nyeste termlab målern.. Hva skal du spille med i år? Mvh Dag Johansen Siter "Gimme the hammer... Naaaw not that one, the freakin' big one- I'll MAKE it fit!" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
crx dB Skrevet Mars 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2005 skal en tur i militæret jeg :( får se hvor lenge jeg blir der.. har også en fiat uno stående som blir litt artig bare jeg har tid... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dag-Johansen Skrevet Mars 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2005 skal en tur i militæret jeg :( får se hvor lenge jeg blir der.. har også en fiat uno stående som blir litt artig bare jeg har tid... Millitæret må slippe deg ut innen 48 timer hvis du har bestemt deg for at du ikke vil være der! bambam Soundstreamproduktene ligger å venter på deg vettu! :) Mvh Dag Johansen Siter "Gimme the hammer... Naaaw not that one, the freakin' big one- I'll MAKE it fit!" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
crx dB Skrevet Mars 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2005 Millitæret må slippe deg ut innen 48 timer hvis du har bestemt deg for at du ikke vil være der! bambam Soundstreamproduktene ligger å venter på deg vettu! :) Mvh Dag Johansen kanskje jeg vil være der?? ;) får se hva som skjer... soundstream?? hum.. kanskje.. kanskje ikke.. vi får se da vettu ;) moro blir det Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.X Skrevet Mars 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2005 Har faktisk prøvd mye annlegg oppgjenom tiden men sounstreem er noe av det råeste æ har hatt. Siter For å bli gammel og klok må du ha vært ung og dum en gang.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KriegHeim Skrevet Mars 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2005 Så høyt at damene som sitter på ikke hører at jeg fiser :D Siter Lancer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
c00p Skrevet Mars 29, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2005 Litt "off topic". Men er det noen som vet hvor jeg kan få målt annlegget mitt. helst i lillestrøm distriktet. Siter - Opel Omega 2.0i aut 88 mod selges - (X) Audi A4 avant 1.6 98 mod - (X) MB 300E 88 mod - (X) Opel rekord 2.0 S 83 mod - (X) VW golf 1.6 83 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
crx dB Skrevet Mars 29, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2005 Litt "off topic". Men er det noen som vet hvor jeg kan få målt annlegget mitt. helst i lillestrøm distriktet. blir en konkurranse på kongsvinger i mai. komme dit da vettu ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
c00p Skrevet Mars 29, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2005 blir en konkurranse på kongsvinger i mai. komme dit da vettu ;) Ja, må nok det. lurer veldig på hor kraftig annlegget mitt egentlig er Siter - Opel Omega 2.0i aut 88 mod selges - (X) Audi A4 avant 1.6 98 mod - (X) MB 300E 88 mod - (X) Opel rekord 2.0 S 83 mod - (X) VW golf 1.6 83 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zetec Skrevet Mars 29, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2005 Ja, må nok det. lurer veldig på hor kraftig annlegget mitt egentlig er Det er bare å stille opp ja, så finner du jo fort utav det :) Siter 2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift 2000 - Ford Focus 2000 - VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
c00p Skrevet Mars 29, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2005 Det er bare å stille opp ja, så finner du jo fort utav det :) eneste er at jeg har sinnsykt dårlig tid på meg for å gjøre annlegget klart. Siter - Opel Omega 2.0i aut 88 mod selges - (X) Audi A4 avant 1.6 98 mod - (X) MB 300E 88 mod - (X) Opel rekord 2.0 S 83 mod - (X) VW golf 1.6 83 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
crx dB Skrevet Mars 29, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2005 eneste er at jeg har sinnsykt dårlig tid på meg for å gjøre annlegget klart. kan hende det blir litt seinere enn det da... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zetec Skrevet Mars 30, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2005 eneste er at jeg har sinnsykt dårlig tid på meg for å gjøre annlegget klart. Dårlig tid? Jeg ikke begynt å tenke enda engang jeg. Siter 2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift 2000 - Ford Focus 2000 - VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
c00p Skrevet Mars 30, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2005 Dårlig tid? Jeg ikke begynt å tenke enda engang jeg. Så er jeg i millitæret nå. har bare "kastet" annlegget inn i bilen. Siter - Opel Omega 2.0i aut 88 mod selges - (X) Audi A4 avant 1.6 98 mod - (X) MB 300E 88 mod - (X) Opel rekord 2.0 S 83 mod - (X) VW golf 1.6 83 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
crx dB Skrevet Mars 30, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2005 Så er jeg i millitæret nå. har bare "kastet" annlegget inn i bilen. kasta bare anlegget inn før nm jeg å ;) forresten første kassa jeg har lagt ved hjelp av vinkelsliper og øks... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg