The cowboy Skrevet Januar 29, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2005 Hele serien tror disse gutta sliter litt med is skrapingen om morgenen ja! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-cardudde- Skrevet Januar 30, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2005 Får håpe de har Defa Warm Up da:D Siter Er newbee..så vær snill..hehe..:D er 12 år :) og jeg tuller ikke! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mambo Skrevet Januar 30, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2005 han gleder seg nok til å skrape is ;) høhø Siter - BMW 525DAT M-Sport 2005 - - SELGES 400.000 - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JuIius Skrevet Januar 30, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2005 Jeg har sett bildene før... Jeg lurer på hva dette gjør med lakken, det kan umulig være sunt.... Kommer ikke langt med skrape, må nok ha flammekaster eller avisingsmaskiner som de bruker på fly... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e321 Skrevet Januar 30, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2005 -defa warm up Kommer til en bensinstasjon nær deg. Siter signatur. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The cowboy Skrevet Januar 30, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2005 Originally posted by JuIius Jeg har sett bildene før... Jeg lurer på hva dette gjør med lakken, det kan umulig være sunt.... Kommer ikke langt med skrape, må nok ha flammekaster eller avisingsmaskiner som de bruker på fly... avisingen på fly blir gjort med kjemikalier.. muligens de kan bevare lakken..hehe :) flammekasteren hadde vel ikke hvert det mest gunstige der da.. hvertfall ikke mot den MG`n.. tøytaket står i full fyr..hehe :) hadde nok smelta isen men..hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.T.i Skrevet Januar 30, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2005 Jeg ville vært mer skeptisk til istappene som henger i trærne:D Et par 5liters dunker med varmt vann så får man ivertfall kommet seg inn i bilen og startet den, da er det bare å sette Defa`en på full guffe:D Siter - VW Touran Mk1 TDI - VW Golf Mk3 Variant 8v - VW Golf Mk2 8v Fiend Engineering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golk killer Skrevet Januar 30, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2005 Originally posted by B.T.i Jeg ville vært mer skeptisk til istappene som henger i trærne:D Et par 5liters dunker med varmt vann så får man ivertfall kommet seg inn i bilen og startet den, da er det bare å sette Defa`en på full guffe:D heh, du tror det? det e sikkert sinnsykt kadt der, du kan jo prøve å kaste et glass med varmt vann i luften i 20 min!:D Siter :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mds Skrevet Januar 30, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2005 Originally posted by B.T.i Jeg ville vært mer skeptisk til istappene som henger i trærne:D Et par 5liters dunker med varmt vann så får man ivertfall kommet seg inn i bilen og startet den, da er det bare å sette Defa`en på full guffe:D hehe må nok mere til, tenk f.eks på bremsene osv, absoltt alt må jo være fryset ned, han får nok ikke kjørt langt, btw, så må han sikker også åpne panseret og lade batteriet, gl hf sier bare jeg. Siter I see funny people Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RoBeRt0 Skrevet Januar 30, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2005 så litt photoshop ut , men ikke vet jeg , vist det er tilfelle , må det være sinnsykt kaldt Siter Golf G60 1991 x Golf GTI 16 V - 1988 x Golf GL 1.8 - 1985 x Derbi sm - 2002 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.T.i Skrevet Januar 30, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2005 Originally posted by kidn heh, du tror det? det e sikkert sinnsykt kadt der, du kan jo prøve å kaste et glass med varmt vann i luften i 20 min!:D Såklart tror jeg det, dette på bildet er ikke akkurat daglidags, er snakk om et værfenomen;) Men, hvis det absolutt skulle være 30-40minus så bruker man bare salt, da sprekker isen.. Poenget er bare at man trenger å få opp døren.. Jeg har selv opplevd at låsen på tanklokket frøs i 16blå, da brukte jeg skikkelig varmt vann til jeg fikk opp låsen.. En fordel å bruke en form for låseolje etterpå:D Siter - VW Touran Mk1 TDI - VW Golf Mk3 Variant 8v - VW Golf Mk2 8v Fiend Engineering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
clone baby Skrevet Januar 31, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2005 Tror jeg tenker meg om 2 ganger før jeg går på det fortauet :eek: Kansje ventet til de værste istappene er falt ned :D Siter CorsaA 1.8 16vT CorsaA 1.3 http://www.bilforumet.net/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flesvik Skrevet Januar 31, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2005 Originally posted by RoBeRt0 så litt photoshop ut , men ikke vet jeg , vist det er tilfelle , må det være sinnsykt kaldt det kalles underkjølt regn. når det regner når det er mange minus ute (vannet har ingen "forrurensing" (partikkler) og fryse på så det blir ikke snø) = vannet fryser med en gang det treffer bakken. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
westside Skrevet Februar 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2005 Ser jo ut som det er sjøsprøyt som har truffet bilene og trærne her, som har frosset.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
113deluxe Skrevet Februar 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2005 Originally posted by RoBeRt0 så litt photoshop ut , men ikke vet jeg , vist det er tilfelle , må det være sinnsykt kaldt Har du ikke fulgt med på nyhetene da gutt?? Er jo fra forrige uke dette. Siter Never drive faster than your guardian angel can fly. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg