Gå til innhold

Got Ice? -isbil-der-

Ranger emnet

The cowboy

Anbefalte innlegg

Originally posted by JuIius

Jeg har sett bildene før... Jeg lurer på hva dette gjør med lakken, det kan umulig være sunt.... Kommer ikke langt med skrape, må nok ha flammekaster eller avisingsmaskiner som de bruker på fly...

avisingen på fly blir gjort med kjemikalier.. muligens de kan bevare lakken..hehe :)

flammekasteren hadde vel ikke hvert det mest gunstige der da.. hvertfall ikke mot den MG`n.. tøytaket står i full fyr..hehe :)

hadde nok smelta isen men..hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by B.T.i

Jeg ville vært mer skeptisk til istappene som henger i trærne:D

Et par 5liters dunker med varmt vann så får man ivertfall kommet seg inn i bilen og startet den, da er det bare å sette Defa`en på full guffe:D

heh, du tror det? det e sikkert sinnsykt kadt der, du kan jo prøve å kaste et glass med varmt vann i luften i 20 min!:D

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by B.T.i

Jeg ville vært mer skeptisk til istappene som henger i trærne:D

Et par 5liters dunker med varmt vann så får man ivertfall kommet seg inn i bilen og startet den, da er det bare å sette Defa`en på full guffe:D

hehe må nok mere til, tenk f.eks på bremsene osv, absoltt alt må jo være fryset ned, han får nok ikke kjørt langt, btw, så må han sikker også åpne panseret og lade batteriet, gl hf sier bare jeg.

I see funny people

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by kidn

heh, du tror det? det e sikkert sinnsykt kadt der, du kan jo prøve å kaste et glass med varmt vann i luften i 20 min!:D

Såklart tror jeg det, dette på bildet er ikke akkurat daglidags, er snakk om et værfenomen;) Men, hvis det absolutt skulle være 30-40minus så bruker man bare salt, da sprekker isen.. Poenget er bare at man trenger å få opp døren..

Jeg har selv opplevd at låsen på tanklokket frøs i 16blå, da brukte jeg skikkelig varmt vann til jeg fikk opp låsen.. En fordel å bruke en form for låseolje etterpå:D

- VW Touran Mk1 TDI

- VW Golf Mk3 Variant 8v

- VW Golf Mk2 8v

Fiend Engineering

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by RoBeRt0

så litt photoshop ut , men ikke vet jeg , vist det er tilfelle , må det være sinnsykt kaldt

det kalles underkjølt regn. når det regner når det er mange minus ute (vannet har ingen "forrurensing" (partikkler) og fryse på så det blir ikke snø) = vannet fryser med en gang det treffer bakken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider