Opel Rekord 24V Skrevet Januar 29, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2005 HEI hadde blitt eldig gla om noen av dere Ps folk kunna lekt dere litt m ett eller flere av disse bildene dere står fritt til å mådde som dere vill..men kunne ha tenkt meg en sånn cartoon tegning...på fårrhond takk mvh Emil Koren Siter Rekord 3.0 24V 4stk.senator 3.0E selges i deler tlf 41643425 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blugh Skrevet Januar 30, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2005 Før noen andre sier det, STØRRE BILDER =) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Klokka Skrevet Januar 30, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2005 Siden du la standarden med små bilder, følger jeg opp med dårlige mod'er :p Gikk veldig fort, med masse feil, og jeg gadd ikke ta interiøret eller fargelegge. Legger du ut større bilder, får du nok bedre tegninger osv ;) Siter Hilsen Stian Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Supraguy Skrevet Januar 30, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2005 Må bare si at du hadde en PEEN Rekord. Fin uten spoiler. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Opel Rekord 24V Skrevet Januar 30, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2005 hmmm.. må få fiksa store bilder da?? hvor legger jeg ut bilder på internett da??? Siter Rekord 3.0 24V 4stk.senator 3.0E selges i deler tlf 41643425 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
L-J Skrevet Januar 30, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2005 du kan legge inn bilder på imageshack Siter 12 år :) Broren til ibanez btw Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg