fred_stian Skrevet Februar 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2005 vwgolf2: SERIØST?! Er fean meg det styggeste bilde jeg har sett på lenge ass!! Men så hater jeg stort sett alt som har med gammalskole jallet å gjøre dah... :mad: Siter Noe bil-happenings som burde være med i Romerikes Blad? Kontakt meg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet Februar 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2005 det er ihvertfall mer gjennomført en en standard bil med 90 fangere, pre 88 dører og 40/60 senk :cool: ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KaldBlod Skrevet Februar 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2005 Originally posted by vwgolf2 det er ihvertfall mer gjennomført en en standard bil med 90 fangere, pre 88 dører og 40/60 senk :cool: ;) *grine* Bilen på det bildet var jævlig lik din, vwgolf2. :) Siter 1983 VW Golf I GTI 16v 1985 VW Golf II "1.8 CL" 2.8 VR6 2009 VW Scirocco III TSI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet Februar 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2005 hehe, må ikke ta alt jeg skriver helt serriøst ;) selvfølgelig kan 90 fangere være pent det og :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lars-frr Skrevet Februar 2, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2005 Først trodde jeg den bilen var din vwgolf2 , men så så jeg på skiltet bak .. Hmm ikke norskt :) Siter 89 Golf 2 - lowrider Solgt 86 Golf 2 - Daily winter driver Tha Shitbox RIP 86 Golf 2 - SOLGT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laaars Skrevet Februar 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2005 Originally posted by vwgolf2 det er ihvertfall mer gjennomført en en standard bil med 90 fangere, pre 88 dører og 40/60 senk :cool: ;) Og MYE fetere enn en original Golf med små-modifikasjoner som terninger, neonlys og speilsoting på sidevinduene bak... *hint hint* Ikke snakk så mye om JALL. Siter '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ro0oG Skrevet Februar 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2005 Hvorfor er det ikke flere bilder av Old-School med 4 dører? Har lyst til å se hvordan min kan bli til sommer'n også ;) Siter Christian Rogstad - høvdingen=) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg