Gå til innhold

Skidracer: Toyota Corolla AE86 - Prosjekt "Daglig Drift" AE86

Ranger emnet


Skidracer

Anbefalte innlegg

  • Svar 241
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skidracer: Jepp... Selges... :rockets

 

Hvor mye?

send Pm! (bare måå ha) Er det snakk om det rustne trueno karroseriet eller er det snakk om alt du har?

 

Han har da ingen trueno stående.

Han har en blå, ganske rusten Levin Hatchback og en mintgrønn-jævligfarga Levin Coupé(eller sedan som noen kaller den).

-1992 Mitsubishi Lancer GLXI 1.8l 4x4

-1982 BMW 525i *Solgt*

____________________________________________

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Saken er som følger: alt selges, da jeg er student, og ikke har tid til å skru.. Jeg har alt for mange prosjekter, og da må jeg bare kutte litt ned. Derfor går Levinene i et annfall av sinsforvirring.

 

Den mintgrønne 2dørsbilen går for 15.000 Da er alt tenkisk med.- Motor, gir, aksler, fanger, lys, ruter (frontruta er sprekt) Stoler fremme, og azevhjula. Ny kanal følger med, da den venstre har en bulk. Ellers har andre på verkstedet sagt at han vil ha de delene som kun passer til 3dørs (den rustne)

Da interiøret er til 3dørs passer ikke baksetet, taktrekket, og sidepanelene til den bilen jeg selger som komplett.

 

Det jeg ikke har til noen av bilene er bremserør og bensinrør under bilen, bremseslanger, og bensinpumpe. Lokket med rør til bensintanken bør også byttes.

 

Spørsmål kan rettes her, eller ring meg på 932 00 927 -Simen-

 

Førstemann med penger får en bil. Det har allerede vært en og sett på den..

_________________________

'69 Lincoln MKIII, '79 Ford Mustang, '94 Toyota Supra SZ, '94 Toyota Levin gt-apex 20v, '68 Gilbern Genie, 74 Datsun Cherry

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei og nei. Selger du virkelig unna hatchi'ene dine? Du kommer vel sterkere tilbake på et senere tidspunkt?

 

Jeg får jobb til sommeren... Og trenger våren til skolen. En Hachi kan erstattes.. Jeg skal bare bygge litt Datsun Cherry E10 i mellomtiden:) Den er et mye mindre tidkrevende/dyrt prosjekt enn hachi'n, så da kan jeg fremdeles skru litt japse når jeg er lei av skolen. Ellers skal jeg bruke litt kroner på Commodoren, s¨å jeg kan dra på istreffene i vinter :) I tilleg ser det ut som jeg kanskje rømmer landet til våren, så da har jeg ikke bruk for noe Dori-tralle her...

_________________________

'69 Lincoln MKIII, '79 Ford Mustang, '94 Toyota Supra SZ, '94 Toyota Levin gt-apex 20v, '68 Gilbern Genie, 74 Datsun Cherry

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

hei du!

jeg har bare sett den bilen 2 ganger (du har den og sett den i spillet need for speed most underground 2)

drit kul bil :peace: :peace: ...sleng opp noen fler bilder a!!

-MB 190E 1988 modell (artig bil).

-BMW 518I 1990 modell (solgt *savne*)

-MB 190E 1989 modell (solgt)

 

BARE BMW og MB!!!!!!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Jaja.. I dag er dagen da den nye eieren kommer og henter "ungen" min.. :( En litt trist dag, egentlig, jeg hadde håpet å gjøre ferdig dette prosjektet, men alt fungerer ikke sånn man vil. Når man plutselig bestemmer seg for å prøve lykken andre steder, må man tåle å omstillle seg.. Nå spørs det bare hva jeg skal ha meg slags bil i England da, om jeg kommer inn på skolen... Krava er liten, lett, balansert, og rwd... Biler jeg har tenkt på er: ae86, rx7 fc, starion, 200sx (som er mye bil for pengene) og kanskje en skyline gts-t om jeg har nok til det... Noe som er i grenseland, egentlig. Forøvrig har jeg tenkt å kjøpe en bil med skilt denne gangen, og uten rust.....

 

Noen som har noen andre glupe ideer? Noe jeg overser? :wonder

_________________________

'69 Lincoln MKIII, '79 Ford Mustang, '94 Toyota Supra SZ, '94 Toyota Levin gt-apex 20v, '68 Gilbern Genie, 74 Datsun Cherry

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår