Gå til innhold

Bilder av motoren til p10turbo

NissanPrimera

Anbefalte innlegg

Originally posted by p10turbo

Farge og farge fru blom. Samma faen åssen det ser ut så lenge ting fungere når jeg må rekke bensinstasjon for og kjøpe ett griseblad..

Er som sagt ikke så nøye med finishen:op

Ang pluggkabler.. Enkelt svar. Datasprut....:D

Joda, er jo heilt enig med deg når det gjelder funksjon fremfor utseende..

Men.. du måtte vel alikevel kjøpe di slangene, så hvorfor ikkje røde isteden for blå??

Og det med plugg kablene.. jau.. det var det som demret for meg;)

NCCN (Nissan Car Club Norway)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Datasprutet er ikke justert skikkelig ennå så tenningen er latterlig innstilt. Har bare grunnjustert for at jeg kunne kjøre inn motoren etter overhaling. Så jeg tipper på rundt enn 200hk på 0,6bar trykk. Men 5feb er det tid for bremsing, så da får vi se hva den greier på 1,1bar. Både gleder meg og gruer meg, Mange motoren har vandret til de evige jaktmarker etter enn tur på rullene. Men vi får se, går vel greit...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by p10turbo

Røde slanger:eek: er du gal man:D .

Nei da lakker jeg heller toppdekset til en annen farge..

Hehe.. Ja.. kanskje det kanskje..!

Men som sagt. så lenge det fungere..! Du har jo ikkje noe gjennomsiktigt panser eller no heller.. (eller har du?) :D

Ops.. glemte ut at eg begynne 6 i morgen. Må til sengs.. God helg og greier!

NCCN (Nissan Car Club Norway)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Moldvarp

Hehe.. Ja.. kanskje det kanskje..!

Men som sagt. så lenge det fungere..! Du har jo ikkje noe gjennomsiktigt panser eller no heller.. (eller har du?) :D

Ops.. glemte ut at eg begynne 6 i morgen. Må til sengs.. God helg og greier!

Jo jeg har utsatt panseret mitt for stikksagens vrede ifjor. Måtte få litt varmluft fra motorrommet ut. Ble jævli varm etterhvert..
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Kuli

Den spoler vel hele tiden på denne årstiden?

Men syntes en 2.0L går orleit og da må jo din gå sykt!!

Men hvor holder du til?

Ja vi har ett lite feste problem til asfalten på lave gir men det går greit fra 3gir og opp.

Morsomte er fra 5 ned til 3 på E18. Da går det unna. Men forhold til mange andre forsjellige gatebiler som har dukket opp så er nok ikke jeg på toppen av noen liste. Men moro har jeg uansett.

Holder til asker utenfor oslo..

Lenke til kommentar
Del på andre sider