andrej1 Skrevet Januar 27, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2005 Da har 7-serien fått et nytt ansikt, et bedre ett. Forskjellen er ikke stor men bilen er penere. Enese jeg kan hakke på den som gjør den så mye fælere enn den kunne vært er den stooooore bmw grillen og frontfangeren. Den bagasjeluka har jeg heller aldri likt. Bakgrunnsbiler: Bilde 1 Bilde 2 Siter quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Supraguy Skrevet Januar 27, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2005 Grei bil, men bak parten er grusom puke Skulle tro slik som de sa på top gear om 6 serien, at designeren hadde dødd før han kom på bakenden. :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dalheim Skrevet Januar 27, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2005 syntes ikke den er så stygg egentlig. Siter 07 suzuki GSXR750 08 subaru outback 2.0D premium 06 subaru impreza wrx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BLACK.PEARL Skrevet Januar 27, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2005 Nei, nei, nei!!!!! Den som er "nå" er jo helt skammelig rå basis for pimpin' med 20"+ chrome rims osv. men denne ble FOR nøytral! Nei nei nei! Eneste nybilen jeg hadde respekt for når det gjelder BMW idag og dem klarte faktisk å føkke opp den også! Skammings på BMW! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ELLINGSEN Skrevet Januar 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2005 Den ble sinnsykt mye penere. Den første var ikke pen! Siter Allroad 2.5TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JuIius Skrevet Januar 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2005 Først OT: BMW-328: Signaturen din sier 96 Lada 328i cabriolet 24v M-tech Info Lada??? Noen som har køddet med profilen din? Jeg tror denne baken kommer til bli en klassiker og det er ingen bil som har tilnærmet lik bakende... Mark my words.... Bilen er nydelig, før og etter facelift Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Andeeh Skrevet Januar 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2005 Pen bil! :) Syns ikke det er noe spesielt på den bilen som ødelegger Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Camryfellow Skrevet Januar 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2005 Eneste av de nye bmw'ene som er litt mer jordnær... Siter - 98' Saab 9-5 2.3t x 97' e39 523i x 89' Camry 2.0 xli x 83' 240 (Julesleda) Smoking tyres can seriously damage your wealth! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ELLINGSEN Skrevet Januar 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2005 Originally posted by JuIius Først OT: BMW-328: Signaturen din sier Lada??? Noen som har køddet med profilen din? Ingen som har køddet med den? Bare jeg :) Siter Allroad 2.5TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JuIius Skrevet Januar 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2005 Originally posted by BMW-328 Ingen som har køddet med den? Bare jeg :) Det var ikke morsomt! :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-cardudde- Skrevet Januar 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2005 Den gamle var mye finere..den de bruker i musikkvidoen til Lean Back..sikkelig P.I.M.P:) Siter Er newbee..så vær snill..hehe..:D er 12 år :) og jeg tuller ikke! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CarFreak! Skrevet Januar 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2005 Originally posted by |Adeel Nei, nei, nei!!!!! Den som er "nå" er jo helt skammelig rå basis for pimpin' med 20"+ chrome rims osv. men denne ble FOR nøytral! Nei nei nei! Eneste nybilen jeg hadde respekt for når det gjelder BMW idag og dem klarte faktisk å føkke opp den også! Skammings på BMW! For å si det sånn den var ikke pen før heller... der hele tabben med design startet for BMW.. mens karoseriet til 7-serien som det var før det vi har skjente de siste 3 årene eller noe var fint og stilrent og BMW verdig:) sjerpings BMW *rynke på nesen*.. hva har skjedd bak? bomma designeren med blyanten? lyktene? bagasjelokket? hø?:eek: Siter '10 Audi A4 Allroad 2.0TDI 170HK Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg