gragaasa Skrevet Januar 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2005 Hei, er det noen som vet om happich vinduene noen gang har blitt solgt i norge?? eller om det kansje er noen her på forumet som har et par liggende å samle støv i garasjen?? Har funnet flere på tysk e-bay, men de ligger der i to dager og vips; solgt!! Disse vinduene er som kjent meeeget sjeldne, så har liten tro på at noen har slike i norge, men hvem vet??:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pater Skrevet Januar 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2005 Originally posted by gragaasa Hei, er det noen som vet om happich vinduene noen gang har blitt solgt i norge?? eller om det kansje er noen her på forumet som har et par liggende å samle støv i garasjen?? Har funnet flere på tysk e-bay, men de ligger der i to dager og vips; solgt!! Disse vinduene er som kjent meeeget sjeldne, så har liten tro på at noen har slike i norge, men hvem vet??:) hva er happich vinduer???!? Siter 94 AUDI 80 Quattro (Competition) ===>> x 83 VW Golf GTI16V - Solgt x 91 VW Golf GTI16V - Solgt x 88 VW Golf GL - Oppbrukt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpeedWell Skrevet Januar 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2005 Det er sideruter bak som kan tiltes ut. Aldri sett det i Norge, hverken på bil eller for salg. De er sjeldne, og et sett i USA går for mange hundre dollar. Prøv VWortex forumet, men forbered deg til å ofre en fot og litt til. Siter Audi 90 Quattro, lekebil. Golf 1988 http://www.dub-dukes.com/r20/ Beetle 1957 Californian-Copper Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gallagher Skrevet Januar 27, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2005 Sikle, sikle... skal ha engang !! Mark my words :) Burde jo være ganske greie å lage de med hjelp av en bil f.eks eldre mazda 323 (rett rundt 80 mod) som har disse funsjonene... bare å få tak i en glassmester og sveise litt pluss tilpasse pakninger... Siter - golf gti16vT prosjekt - 76 polo - prosjekt UR -polo - 77 derby - old skool Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
metz Skrevet Januar 27, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2005 Bilde - for de som ikke har sett det før. Siter BESTOFVW http://www.bilforumet.net/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Housey Skrevet Januar 27, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2005 var ikke disse rutene rimelig vanlige på einser golfer da? meiner og huske vi hadde en einser da jeg var liten med slike vinduer Siter Golf II 16vT Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Danna Skrevet Januar 27, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2005 Skulle hatt slike..Helt rått :) Siter - 1990 Vw Golf GTI 16v Turbo - Powered By Porsche Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OleVik Skrevet Januar 27, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2005 har også sett noe liknende på pre88 dørene til golf2/1 at den lille trekanten kan snus på for å få inn luft ... noen andre sett det ? Siter 1988 MB 190E 3.0 1990 VW Golf GL TD (Solgt) 1985 VW Golf GTi (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Team VR6 Skrevet Januar 27, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2005 En kompis av med har det på bilen sin det er tøft. Hadde alderig sett det før jeg heller. Trodde det var etter montert. Siter Det er ikke farten som dreper... Det er vei standaren i norge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
metz Skrevet Januar 27, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2005 Originally posted by OleVik har også sett noe liknende på pre88 dørene til golf2/1 at den lille trekanten kan snus på for å få inn luft ... noen andre sett det ? Det er hvertfall ganske vanlig på einser-caber i statene. Siter BESTOFVW http://www.bilforumet.net/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Helios Skrevet Januar 27, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2005 Originally posted by Dan Stamnes var ikke disse rutene rimelig vanlige på einser golfer da? meiner og huske vi hadde en einser da jeg var liten med slike vinduer IKKE vanlig på einser heller nei.. drømmer som faen om å få tak i noe slikt til jetta mk1.. gjerne pop outs til framdører også :) Siter oppiær på flåa uten kløtsjn iården ama.. der liggænni grøftotern å kava mæns turbogrævlingen riv agåle så asfalten skava ta i svinga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gragaasa Skrevet Januar 28, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2005 Originally posted by golf gti16v Sikle, sikle... skal ha engang !! Mark my words :) Burde jo være ganske greie å lage de med hjelp av en bil f.eks eldre mazda 323 (rett rundt 80 mod) som har disse funsjonene... bare å få tak i en glassmester og sveise litt pluss tilpasse pakninger... Har tenkt på det selv også, (svigers har en 323 med de vinduene:D ,hehehe) Problemet er at du ikke kan bruke orginalrutene, for de blir for små ettersom de er laget for å ligge inni pakningen og ikke utenpå. Min beste idee er å gå til en glassmester som du sier og få laget rutene i plexiglass. En kan heller ikkje bruke orginalpakningen fordi gummien blir for hard til å tette skikkelig. Men at de er mulig å lage selv er klart... Men det står stil over det og stille ut en bil med orginale happich vinduer, de har E-merking og Happich sitt artikkelnr. osv stemplet inn i ruta sånn som vw gjør det med sine:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gragaasa Skrevet Januar 28, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2005 Originally posted by Orph Kontakten min (han jeg fikser angeleyes og alt det andre gjennom) arbeider for øyeblikket med å få laget pop-outs... Har sett de mye på vwvortex, og av og til på e-bay. Komplett sett i bra stand (mange av de settene jeg har sett har hatt dårlige pakninger) ligger som regel mellom 4-500$ såvidt jeg har sett.. Prisene kommer til å synke mye når disse kommer i produksjon igjen ! Dette høres meget spennende ut, vet du når det kan bli aktuelt for ham og lansere disse vinduene?? (PS: fant ett sett med org. happich vinduer på e-bay med ubrutt forsegling! Fint pakket inn i isopor og plast med oppkveilede pakninger og det hele!) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nitewlkr Skrevet Januar 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2005 Originally posted by gragaasa Dette høres meget spennende ut, vet du når det kan bli aktuelt for ham og lansere disse vinduene?? (PS: fant ett sett med org. happich vinduer på e-bay med ubrutt forsegling! Fint pakket inn i isopor og plast med oppkveilede pakninger og det hele!) Mulig jeg kan få tak i ett sett.... har en kompis i tyskland som hadde ett liggende.... kan sende en mail å sjekke Siter Har for mange biler.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gragaasa Skrevet Januar 29, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2005 Originally posted by nitewlkr Mulig jeg kan få tak i ett sett.... har en kompis i tyskland som hadde ett liggende.... kan sende en mail å sjekke I got dibs!! Settet er solgt! :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg