Gå til innhold

stereo i 1302

Ranger emnet


colle

Anbefalte innlegg

Ja, det burde gå greit.. monterte anlegg (som fikk 5. plass i delfinale, EMMA - Utfordrer 25) i en 1300.. Det e faktisk genial ludgjengivning i kupeen på bobla.

 

Må nok kutte litt for å få plass til CD-spilleren. Et alternativ er å montere den inne i hanskerommet hvis du vil beholde bilen mest mulig original.

 

Hadde et Focal frontsett i hattehyllen, ett Focal frontsett med separate diskanter under dasjbordet og en PPI-sub bak setet (vendt bakover, vinklet litt opp). Nydelig lyd. men ikke ideelt for konkurranse da diskantene bør plasseres så langt ut mot sidene som mulig. Plasserte forsterkerene under bagasjelokket (over bensintanken).

ArcticRacing.net

 

Bruksbil: BMW 316i (E46)

Prosjektbil: BMW 320i (E36)

Veteranbil: VW 1300 / Volvo 242 TIC

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by 74_vw1303s

VW1300T: har du bilder av stereoinstallasjonen din?

Ikke tilgjengelig i dag, men henter noen hjemme neste gang jeg er der.. så skal vel få lagt ut i uke 7 tenker jeg.

 

Edit: Maskinen til rep. da jeg kom hjem. Håper på å ordne det i påsken.

ArcticRacing.net

 

Bruksbil: BMW 316i (E46)

Prosjektbil: BMW 320i (E36)

Veteranbil: VW 1300 / Volvo 242 TIC

Lenke til kommentar
Del på andre sider

cdspillern i hanskerommet er vel ikke så ideelt..blir stress da og trykke og fikse når man kjører f.eks.

har sett den "dingsen" man fester i hanskerommet for å feste cdspillern, men kanskje det er mulighet for å feste den under dashbordet, hvis du skjønner hva jeg mener.

 

så hvis jeg vil ha cdspillern der kasettspillern er så MÅ jeg kutte litt? er det da isåfall mye jeg må kutte?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by colle

cdspillern i hanskerommet er vel ikke så ideelt..blir stress da og trykke og fikse når man kjører f.eks.

har sett den "dingsen" man fester i hanskerommet for å feste cdspillern, men kanskje det er mulighet for å feste den under dashbordet, hvis du skjønner hva jeg mener.

 

så hvis jeg vil ha cdspillern der kasettspillern er så MÅ jeg kutte litt? er det da isåfall mye jeg må kutte?

 

Kan ha noe sånt som fjernkontroll.. men i min 70-mod. var det bare radio og jeg måtte kutte litt.. eneste som nytter er nok å ta ut spilleren og måle eller sammenligne med en "monteringsramme" (eller hva du enn vil kalle den som er runde CD-spillerene og du fester i dasjen..). Kan være litt knot/stress med varmeanlegget, men det ser du fort..

ArcticRacing.net

 

Bruksbil: BMW 316i (E46)

Prosjektbil: BMW 320i (E36)

Veteranbil: VW 1300 / Volvo 242 TIC

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eller man kan kjøpe en midtkonsoll. Det har jeg gjort på min, ser ganske fancy ut og.

 

Det jeg har av anlegg i bobla mi er et dls reference sett, to 8", to4" og to diskanter, alt montert i hjemmelaget hattehylle.

 

Har forresten en hattehylle med plass til to 6x9 og oppbevaringsplass i midten hvis noen trenger. Laget i finer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du får kjøpt en ramme til å sette inn i hanskerommet så du får plass til en cd-spiller. Denne koster kun noen hundrelapper og du kan lakke den i samme farge som bilen eller interiøret for å få det til å se fint ut. Kommer ikke helt på hvem som solgte denne men skal prøve å finne det ut etter jobb. Når det gjelder selve byggingen så kan det jo være en ide å fjerne baksetene i bilen?

Får jeg lov til å skrive dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by ragua

Når det gjelder selve byggingen så kan det jo være en ide å fjerne baksetene i bilen?

 

nei.

hehe, har lyst til å ha den ganske orginal jeg. og plass til flere enn 2 personer.

kanskje kanskje det blir en midtkonsoll på meg. vi får se, må hvertfall få den tilbake fra lakkeringa først

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår