accordCoupe Skrevet Februar 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 11, 2005 kjøpte 18" igår så kan nok ikke si meg innteresert lenger dessverre! lykke til med salget! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Baldrick Skrevet Februar 26, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2005 Har omsider fått hentet den ene felgen som var til rep, så nå blir de solgt til første som kommer med penger :) Kan evt byttes i 8,5 & 10x17 ellers 8,5x18" felger med bra dekk... Siter 99 Passat 1.8T Bilde 84 Golf GLI cab bilde Tidligere biler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Baldrick Skrevet Mars 28, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2005 Selges nå for 7000, kan sendes med f.eks. NorCargo. Siter 99 Passat 1.8T Bilde 84 Golf GLI cab bilde Tidligere biler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Terminator Skrevet Mars 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2005 Har bare brukt de på Passat så jeg vet ikke sikkert om de passer bilen din, men vet de går rett på MANGE Mercer uten valsing. Tror det er først og fremst de minste, eldre Mercene de ikke går på uten noe videre, f.eks. 190E. Det koster rundt 600 å sende felgene til f.eks. Ålesund med NorCargo Hvis de skal passe på merce, så må de være boret (senteret) til merce. Navet er nemlig forskjellig på VW/Audi og Merce slik at Merce-felger går på VW, men ikke omvendt (tror jeg). PS: Sleng på 20mm overgang fra 5x112 til 5x100 og sett de på Golfen din da vel, mye kulere enn 17 eller 18 tom i hvertfall :) Men stikker jo litt langt ut... Siter Vennlig hilsen RK Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Baldrick Skrevet Mars 29, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2005 Stemmer det Terminator sier om forskjell på nav, men felgene mine er opprinnelig fra Mercedes og har Mercedes nav slik at en bruker sentreringsringer for at de skal passe 100% på VAG. Tror foresten ikke disse felgene finnes med annet enn MB navåpning... Blir nok LITT drøyt med 15 i innpress på Golfen men tøft hadde det sikkert blitt ;) Innbytte i deler til Golf IV (bl.a. gewinde) kan være aktuelt. Siter 99 Passat 1.8T Bilde 84 Golf GLI cab bilde Tidligere biler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Baldrick Skrevet Mars 29, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2005 Passaten er senket 55/40.... Komfortmessig er det ikke så stor forskjell om en kjører med 18, 19 eller 20", en må opp på max 17 for å merke noe særlig forskjell... men klart det er nok mer komfortabelt med 15" enn 19" ;) Uansett ser det ut til at felgene blir solgt og hentet iløpet av kvelden... Siter 99 Passat 1.8T Bilde 84 Golf GLI cab bilde Tidligere biler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Baldrick Skrevet Mars 29, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2005 Så var de solgt.. Siter 99 Passat 1.8T Bilde 84 Golf GLI cab bilde Tidligere biler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg