a3turbo Skrevet Januar 24, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2005 Vurderer en Passat 98mod TDI 110HK Lurer på om det er noen som vet noe generelt om disse bilene? Barnesykdommer? Er det noe som jeg spesielt burde være på utkikk etter? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dBdragger Skrevet Januar 24, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2005 onkelen t ex'n er kjempefornøyd med sin. Det eneste jeg har hørt noen har klaga på er sentral låsen som fryser Siter Passat 2,0 16v GT Digital Designs Stereo 1800w RMS @ 2ohm på subben Siste Måling: 140,1 dB Team DD Norge http://www.nettnett.net/teamdd/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgutt Skrevet Januar 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2005 jeg har en `98 passat 110 hk tdi variant og er godt fornøyd med den.. det som kan være problem med disse og som også er på min er dørlåsene kan fuske litt den låser fin opp og igjen men er ikke alltid den registerer at den lukkes opp og lenkarmene på forstillinga... dem hadde ett problem at de ble fort slitt opp til 2000 mod.. men de du setter på nå holder bra.. er bare de orginale som satt på bilen ny som er problemet. Siter Frode Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
745TiC Skrevet Februar 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2005 LMM, forstillings detaljer(knirkink i div armer og foringer) bremseklosser og skiver bak(rust dannelse ved mye by kjøring og lite "hard" bremsing, sentrallås er nent, vindushevere(hvis el vinduer), magnetventilen til tubotrykket, Ellers som alle andre biler, om servicer er fulgt, skader, dekkslitasje for å se om hjulstilling er feil. har selv en 99 110 tdi og er Kjempe fornøyd, har kjørt 3000 på 2 mnd med den og er strålende fornøyd, lite drivstoffforbruk, grei motorkapasitet, god kjørekomfort Mvh Kim Siter Race, kjør forbi da vel..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg