RS2 Skrevet Januar 20, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2003 Noen som vet om en billig til salgs?? Send meg PM Siter One life. Live it! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Silverboy Skrevet Januar 22, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2003 ??? Hva faan skal du med det?? du har jo allerede hatt en... veit jo åssen DET gikk... :rolleyes: Siter -- http://www.jwcompetition.com -- (under construction) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS2 Skrevet Januar 22, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2003 Ja ja men det var jo en 1,6 som satt der fra før av da er jo litt lettere med GTI'n. Får se litt mer på den tyske bilen tror jeg Siter One life. Live it! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Silverboy Skrevet Januar 22, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2003 Er vel ikke den helt store forskjellen skulle jeg mene.. eneste var at du måtte legge opp pumper til bensinen.. eventuelt bytte tank også.. nye bensinrør må du vel legge? nye motorfester? alt av elektronik må vel byttes? spesiallagd eksos må du ihvertfall ha... en 16V motor har jo lixom aldri vært i en golf I, så alt må jo lages og tilpasses... i en golf II derimot så er det jo bare å få med litt "tilbehør" til 16V motoren... Tenk bare på hvor drittjobb det var å ta UT motoren fra rullegolfen, når man ikke tok hensyn til en dritt... hvordan blir det da å sette ting forsiktig på plass igjen?? komplett eksos og fint understell er nok heller noe som bør prioriteres tenker jeg... det kan vi fixe uten å bli så ALT for møkkete og kalde på fingra ;) ;) :D også slipper bilen å havne på taket i sommer også :) Gjør kanskje ikke så mye nå som buret er innkjøpt, men kjipt likevel.. Siter -- http://www.jwcompetition.com -- (under construction) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS2 Skrevet Januar 22, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2003 Må jo underholde litt da :) Ruller ikke no vet du skal jo ikke ha på slics :) Du har mail Siter One life. Live it! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
robin4 Skrevet Januar 22, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2003 Hey! Har prosjekt self med overføring av 16v til Golf I cab. Og følgende har jeg lært/fått med meg av info. Golf 2'r 16v'rn passer ikke inn i Golf I (luft inntaket på 2ærn er på venstre side, mens på 1ærn er den plassert til høyre) med mindre du skal ha gassere (tror jeg) MEN hvis du får tak i en scirocco GTX 16v som jeg har gjort, så er motorrommet kliiin likt som i en 1'er Man må ha ny manifold Bensinpumpe må du ha, hvis du ikke har Gti fra før av. Og d r smart å investere i ny motorfester så lenge du får mye mer hk. Bremser er kjekt å ha også Er du smart så sjekker du ut forskjellige wedsider etc. i tyskland og kjøper feks en komplett 16v golf I delebil ol for eks. Da får du alt du trenger! ;) -Robin- Siter Seat Leon 20VT '01 *VW Golf Cab GLi '86 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Silverboy Skrevet Januar 22, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2003 Originally posted by robin4 Hey! Golf 2'r 16v'rn passer ikke inn i Golf I (luft inntaket på 2ærn er på venstre side, mens på 1ærn er den plassert til høyre) med mindre du skal ha gassere (tror jeg) -Robin- Er det så vanskelig å bygge om så man får ting til å passe likevel da?? mye bedre å bruke penga på en 8V turbomotor i steden synes nå jeg ;) Siter -- http://www.jwcompetition.com -- (under construction) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gtpassat Skrevet Januar 22, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2003 Er det så vanskelig å bygge om så man får ting til å passe likevel da?? Nei det er ikke vanskelig må bare kutte litt i luftfilter boksen så passer den. Siter 2000 Vw bora slow and soon to bee low edition Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nitewlkr Skrevet Januar 23, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2003 jeg sier bare G60 motor jeg...mye mer morro... Siter Har for mange biler.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audi coupe Skrevet Januar 23, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2003 hvis noen skal putte i en 16 v motor i golf1 så ta en kikk på denne siden http://www.mk1golf20vturbo.com synes denne siden har mye nyttig info:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg