PenetraTor Skrevet Januar 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2005 hvilke biler har skiver bak og 4x100 boltsirkel? Siter Toyota Supra MKIII Turbo prosjekt monster 7M http://www.bilforumet.no/showthread.php?t=156599 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tommyostli Skrevet Januar 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2005 hvis du skal ha skiver bak på rekorden så bruker golf1 skiver og zafira calipere Siter www.opelragger.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenetraTor Skrevet Januar 24, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2005 Originally posted by tommyostli hvis du skal ha skiver bak på rekorden så bruker golf1 skiver og zafira calipere ok. takk for tipset! men har alle golf 1 skiver bak? eller bare gti? Siter Toyota Supra MKIII Turbo prosjekt monster 7M http://www.bilforumet.no/showthread.php?t=156599 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MercFreak Skrevet Januar 24, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2005 du skal ha skiver fra forran på golf.. Siter Mercedes 190E selges, send pm for mer info Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenetraTor Skrevet Januar 24, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2005 Originally posted by KadettC du skal ha skiver fra forran på golf.. AHA! da skjønner jeg mere:P Siter Toyota Supra MKIII Turbo prosjekt monster 7M http://www.bilforumet.no/showthread.php?t=156599 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tommyostli Skrevet Januar 24, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2005 også må du ha en spesialbrakkett.. sikkert noen som har et bilde av den for jeg husker ikke adressen til den sida den ligger på.. har sånne liggende også forresten Siter www.opelragger.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenetraTor Skrevet Januar 25, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2005 Originally posted by tommyostli også må du ha en spesialbrakkett.. sikkert noen som har et bilde av den for jeg husker ikke adressen til den sida den ligger på.. har sånne liggende også forresten de lager jeg selv! Siter Toyota Supra MKIII Turbo prosjekt monster 7M http://www.bilforumet.no/showthread.php?t=156599 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chevy350 Skrevet Januar 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2005 Originally posted by KadettC du skal ha skiver fra forran på golf.. Hvilken Golf da? 1er eller 2er? Hvilken motorstørrelse/modell? Ser biltema har 2 ulike nr for uventilerte... Har et komplett sett med skiver, kalipere og brekkvaier fra en Zafira liggende (garantibytting hos forhandler pga bremsepip). Trodde det var kjekt å ha, fikk visst rett! Mulig det blir skiver på Rekorden min? Hmmmm.... Siter Christian '77 Caprice Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tommyostli Skrevet Januar 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2005 golf 1 uventilerte,, Siter www.opelragger.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chevy350 Skrevet Januar 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2005 Jeg skrev: Hvilken motorstørrelse/modell? Ser biltema har 2 ulike nr for uventilerte... Begge er jo uventilerte (Biltema har ennå et nr for de ventilerte). Ettersom braketten må lages uansett, ville jeg kjøpt skivene med delenr som blir brukt med 1.6-1.8, og TD, ren gjetning er det større diameter på de. Sikkert knall! Er det noen her med dette montert i praksis? *EDIT* Beklager, så først i ettertid at det står ener i ditt første svar... Siter Christian '77 Caprice Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tuningpower Skrevet Februar 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2005 Jeg og sitter her å ser på biltema!!! jeg skal ha skivebrems bak!!! så dette passer fint for meg!!! men er det ikke noen andre bremsecalipere som passer da??? zafira calipere er jo ikke noe alle har liggende:P Siter Opel Kadett C 1.2N Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mantagutt'n Skrevet Februar 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2005 Hvordan blir det med håndbrekket hvis man bruker Zafira Caliperne på en Manta B f.eks? Kan den kobles direkte på, eller må man ha noe spesialgreier?? Siter 2009 Insignia Sports Tourer ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg