PerryZaphire Skrevet Januar 22, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2005 Trenger forgasser (komplett) som fungerer 100% sikkert. (1.8 90hk) Panser som er strøkent (SVART) Bakluke med viskermotor som funker (SVART) Bakre eksospotte som er hel. Teppe og deksler til bagasjerom. Bolt til feste av sikkerhetsbelte baki. (den som fester sikkerhetsbeltet nede ved baksetet på fører siden. Takluke (SVART) uten bulker. Sportsratt med boss. Jettagrill uten emblem. Send PM med pris på greiene om du har :) Siter Perry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwfreak Skrevet Januar 22, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2005 har takluke men den er grønn... Har sikkert noe deksler å sånn baki.. Har sikkert den bolten et sted oxo.. Det kommer fra en 89 mod gl... Så deksel å sånn lurer jeg på om var lyst, ikke svart... Siter x Jetta 1.8 84 mod. A4 1.8T 95 mod. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Loppa Skrevet Januar 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2005 Har forgasser fra en 89 mod Audi 1,8.... Det er vel samme ? Eller ? Har ikke greie på forgassere, så funksjonen vet jeg lite om, men den går billig ved avhenting i Bærum/Oslo - send meg en pm om det er interessant. Siter 2001 Audi Allroad 2,5 TDIQ 1988 Audi 90Q/S2 3B - Baneprosjekt x-'95 Audi S6 4,2 V8 x-'94 AudiCab 2,8 x-'99 Golf GTI 1,8T x-'98 Renault Megane Coupè Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg