MrControl Skrevet Januar 20, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2003 Noen som har erfaring eller råd til hvordan man kan bygge anlegg i en m3 e 36 cab ? ikke kom og si at det ikke går ann, for det er kun fantasien som stanser( som vist på bildet. jeg vurderer og å sette i en tv i bilen. hvor er det billigst og få tak i slikt på nett? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.Stream Skrevet Januar 20, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2003 En kamerat av meg har en E36 320 cab som han bygget anlegg med TV i. Lyden var helt konge. Pioneer skjerm med TV-tuner og resten Rockford. Tror han haddde to eller tre forsterkere og en 10er som spilte ut gjennom skiposen. Siter Stig Johansson Min BMW 318i E46 sedan:http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=153402 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MrControl Skrevet Januar 20, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2003 hvorfor 2-3 forsterkere? kun en 10"? hvor plasserte han den da? i brønnen der reserve dekket skal ligge? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.Stream Skrevet Januar 20, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2003 Anlegget var satt opp for konkurranse. Han ble norgesmester med den gamle bilen sin og ble nr to tror jeg i EM finalen i Sverige. Han hadde treveissett fremme som ble drevet av en 4 kanals (tror jeg) Rockford forsterker og en momoblokk til 10eren. 10eren satt i en lav kasse som han satte rett bak baksetet slik at man kunne se suben gjennom skiposen. Siter Stig Johansson Min BMW 318i E46 sedan:http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=153402 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet Januar 21, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2003 Originally posted by MrControl Noen som har erfaring eller råd til hvordan man kan bygge anlegg i en m3 e 36 cab ? ikke kom og si at det ikke går ann, for det er kun fantasien som stanser( som vist på bildet. jeg vurderer og å sette i en tv i bilen. hvor er det billigst og få tak i slikt på nett? Kompis av meg som eier den cabben der :) Rått anlegg! Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MrControl Skrevet Januar 21, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2003 hehe er det sikkert, men jeg ser ikke vitsen i å ha 4\5 seter når man bare har plass til 2. på bil radio spesialisten anbefalte de 2x10" som ble plasssert på hver side helt bak og rettet mot ski posen. regner med at han hadde VEKK skiposen ? ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.Stream Skrevet Januar 21, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2003 Jepp. Han tok bort posen. Bare hølet igjen. Det var forresten ikke en monoblokk og en 4 kanaler, men to 4 kanalere. Siter Stig Johansson Min BMW 318i E46 sedan:http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=153402 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik Skrevet Januar 21, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2003 Jeg har en Tv skjerm som har to AV inganger og fjernkontroll Denne ble kjøpt inn for jeg skulle sette PS2 i bilen og spille/se dvd I bilen osv Har ikke fått montert den enda , bare prøvd den Vurderer å selge den hvis noen er intr. ?? Husker ikke merke , men den var på 5,5 tommer kan legge ut bilde etterhvert hvis det blir aktuelt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MrControl Skrevet Januar 21, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2003 jeg kan muligens være interessert hvis det er sånn som kommer ut av spillern( har ikke plass til annet ettersom det er cab) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik Skrevet Januar 21, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2003 Nei det er det ikke desverre Den er enten til å bygge inn eller å mont på egen medfølgende brakket Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw sport Skrevet Januar 21, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2003 Hvor mye hadde du tenkt for den skjermen?? veit ikke helt hvor intr jeg er har bygget en inn i dashbordet, men kunne tenkt meg en mellom setene. Har en balupunkt travel pilot i jobbbilen og men er litt i tvil på om jeg skal sette inn den....alt kommer jo ann på penger dessvere.....hvor mye hadde du tenkt for den? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik Skrevet Januar 21, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2003 Hva synes du om 2 Lapper ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest 1302 Skrevet Januar 22, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2003 Er det ikke på tide å være fornøyd med anlegget nå da Eirik, det holder da for faen meg med det som sitter der, hvis ikke må du finne på noe lurt med pc tilkoplinga.., og hva har du planlagt for PS`n? dytt inn travelpiloten og kjøp deg tv-tuner til den.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw sport Skrevet Januar 22, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2003 He he der kom sjefen jo.......dytt den bobla de til oslo så vi får rivi ut stolene av den å satt det i en ordentlig bil`a......hehe Hadde det ikke vært fett med travel piloten åppå dashbordet, og beholdt tv`en der den er for så å montert en til i bagasjerommet. Må jo få inn ps1`en et sted åTenkte på det mellom setene men blir litt dumt vis lystgass tanken blir sittende midt i baksete med tv mellom setene der.Er jo blit så vanlig med en Tv nå.... Hvilket merke er denne skjermen og kan du legge ut bilde av den....er det utak til ps1 på den? kan du legge ut et bilde av brikken man fester den med å?? Foresten den linken med spørsmålene om kromma felgene ligger under off topic, side 4 midt på heter (Hvor får man tak i ..... felger) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3ess/nos Skrevet Januar 23, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2003 Skal sette inn anlegg i M3`en nå, men gidder ikke ha basser og en hævv m forsterkere,det veier alt for mye!!!!Vekt er Alt!!! Skal bare ha frontsett,hatthylle bak ok cdspiller og 4 kanals forsterker thats it!!!Motor og vekt som er viktig!!!! Siter 1994 M3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg