Håkon A Skrevet Januar 20, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2003 Originally posted by Bjørn Vidar Pedersen Fordi jeg ikke liker å bli kallt Ole. hahaha...en av de bedre postene her nå :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS2 Skrevet Januar 20, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2003 Startet med at man satt der å lurte på hva man skulle kalle seg så da ble det RS2 etter bilen (Dett er jo et bilforum) Men siden jeg ikke har noen RS2 lenger så har jeg lurt på å bytte men alle vet jo hvem jeg er så det blir sikkert stående Siter One life. Live it! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Insolved Skrevet Januar 20, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2003 Fra filmen Sjakalen. Tøffe Bruce Willis seiler på en seilbåt med navnet Insolvment Minx, resten sier seg iofs. selv :) Har hatt mindwalkr i 5 år, og det ble jeg bare lei.. ;) Siter 1997 Volvo S70 2.0LT x - 1997 Volvo S70 2.0S --- 1997 Daf XF480 (nå med 550 hk) :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spangen Skrevet Januar 20, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2003 Sikkert ikke så voldsomt vanskelig å skjønne, men jeg heter faktisk Eyvind Spangen, og med konstant elendig fantasi ble det da til at jeg bare skrev "Spangen". At jeg på IRC heter "E_S" er vel omtrent like fantasiløst.. :D Siter '87 Mercedes-Benz 300GD (prosjekt rustfiks - i dvale) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CrZy_T Skrevet Januar 20, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2003 Originally posted by RS2 Startet med at man satt der å lurte på hva man skulle kalle seg så da ble det RS2 etter bilen (Dett er jo et bilforum) Men siden jeg ikke har noen RS2 lenger så har jeg lurt på å bytte men alle vet jo hvem jeg er så det blir sikkert stående sjekk signaturen din..... trukke 10.oct 2003 har vært enda :P Siter Fin liten HowTo på hvordan bruke et forum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OleC Skrevet Januar 20, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2003 Ole Christian= OleC Siter VW 1200 -63 VW Polo -01 VW Golf -75 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Don T Skrevet Januar 20, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2003 Kaller meg Jetta16v fordi jeg kjører en VW Jetta med 16v-motor... dårlig fantasi, men kan jo alltids bytte en gang.:) Siter Diverse biler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Karina Skrevet Januar 20, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2003 Bilforumet: HondaBabe: Ble bare kalt Babe gjennom hele vgs. Så kjører jeg Honda. Irc: CRX-Babe: Kjører CRX og samme som over Club-Honda: Code-Babe : Code-Man heter typen og ellers som over Grunnen til at jeg opererer med så mange nick er en laaaang og innvikla histore for spesielt intresserte... Siter Memb. of No Brain Racing Team '93 Nissan 200sx s13 Styremedlem http://www.200sx-ogn.org Admin på http://www.club-honda.org Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
elvis Skrevet Januar 20, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2003 Alle vet hvem ELVIS er og alle vet hvem Jeg er.... hehehe.. Vel kankje ikke, han har laget mye bra musikk, og jeg har rocka' billy sveis... Siter If I can't take it with me to heaven, I'm going drive it strait to HELL.... Nissan Cherry 1,3gl - 85 (bruksbil) Kadett C -77 prosjekt X-1/3 Volvo 360 WRC (slæddebil) X-'75 volvo 240 ->VOLVO<- (verdens raskeste landbruks maskin!) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fyrsten Skrevet Januar 20, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2003 Fordi jeg liker ganske godt Black Metal og syns at dette nicket passet meg ganske bra for en 3-4 år siden på en eller annen chat-kanal, samt sms på tv2. Og da har det bare fulgt meg videre etter det. Siter Bilvask er oppskrytt.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mahelgel Skrevet Januar 20, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2003 Jeg fikk "mahelgel" som brukernavn på mitt første inet abb. hos telenor online for leeeenge siden, og det er satt sammen av mitt mellomnavn og etternavn ... noen av mine kamerater syntes dette var ett bra nick, så jeg ble kaldt det på irc, og siden har jeg brukt det... (tror dette var i 96 eller.no) Siter -Knut Magnor http://mahelgel.dyndns.org Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spenol Skrevet Januar 20, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2003 ...jeg har en syk, syk tiltrekning til jur og speneolje. :D Neida, det er bare en sammensetting av slutten av fornavnet + begynnelsen av etternavnet mitt. Årets mest uspennende leserkonkurranse: Hva heter spenol EGENTLIG? SMS HVAHETERDUDEN *Svaret ditt* til 0007, (kr 1/pr melding, men du forplikter deg til å ta i mot en svarmelding til kr. 976 881,27 når konkurransen er over. Evt. kan du gi oss Porschen din hvis du har en) Vi vil vite DITT svar! *Oddvar Stenstrøm-pekefinger* Siter A quitter never wins. A winner never quits. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
schnellfahrer944 Skrevet Januar 20, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2003 Originally posted by elvis Alle vet hvem ELVIS er og alle vet hvem Jeg er.... hehehe.. Vel kankje ikke, han har laget mye bra musikk, og jeg har rocka' billy sveis... Elvis Costello is King! schnell = rask fahrer = fører Tysk bil så jeg må jo ha et tysk nick. Siter 1985 Porsche 3.2 Carrera 2011 Ford Focus Titanium x 1986 Porsche 944 Turbo x 1986 Porsche 944 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Asim Skrevet Januar 20, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2003 Originally posted by spenol ...jeg har en syk, syk tiltrekning til jur og speneolje. :D Neida, det er bare en sammensetting av slutten av fornavnet + begynnelsen av etternavnet mitt. Årets mest uspennende leserkonkurranse: Hva heter spenol EGENTLIG? SMS HVAHETERDUDEN *Svaret ditt* til 0007, (kr 1/pr melding, men du forplikter deg til å ta i mot en svarmelding til kr. 976 881,27 når konkurransen er over. Evt. kan du gi oss Porschen din hvis du har en) Vi vil vite DITT svar! *Oddvar Stenstrøm-pekefinger* Espen olsen ??? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spenol Skrevet Januar 20, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2003 Originally posted by MrHappy Espen olsen ??? Nemlih! :D (Når kan vi hente Porschen?) Espen Siter A quitter never wins. A winner never quits. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg