Gå til innhold

Felger til 520

Ranger emnet


masvo

Anbefalte innlegg

Jeg skal kjøpe nye felger til bilen min

noen som har no forslag? gjerne med bilde av felga på bilen. (titta etter like felger i 18"men virka som om man bare fikk dem i 17"? noe som vet om steder man har dissa i 18"?)

 

bilen ser sånn ut. Liker egentlig felga som sitter på men er hypp på 18"

bmw%20side.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by masvo

Jeg skal kjøpe nye felger til bilen min

noen som har no forslag? gjerne med bilde av felga på bilen. (titta etter like felger i 18"men virka som om man bare fikk dem i 17"? noe som vet om steder man har dissa i 18"?)

 

bilen ser sånn ut. Liker egentlig felga som sitter på men er hypp på 18"

 

e34 er en stor bil,du må minst ha 18" ;)

 

18" Artec MS (breyton kopi?)

 

Frank520i-5.jpg

 

Breyton kopi?

Michi525i-1.jpg

 

18"Rondell 58

 

side2.jpg

-520i e39 97mod

-740i e38 94mod (under oppbygging)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En hel haug med E34, bilder og info:

Fotostories

 

Mange som kjører f.eks 45-serie foran og 40-serie bak (17"), for 18": 40-serie foran og 35-serie bak... fordi det ser bedre ut eller hva er forklaringen på dette?

 

Og hvordan blir bilen å kjøre med breiere bakhjul enn forhjul, uten/med senking, osv...?

 

Mye å velge i. Pass på riktig innpress (lav) uansett hva du velger... dvs. < ET20

1989 BMW 520i

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by grnjah

En hel haug med E34, bilder og info:

Fotostories

 

Mange som kjører f.eks 45-serie foran og 40-serie bak (17"), for 18": 40-serie foran og 35-serie bak... fordi det ser bedre ut eller hva er forklaringen på dette?

 

Og hvordan blir bilen å kjøre med breiere bakhjul enn forhjul, uten/med senking, osv...?

 

Mye å velge i. Pass på riktig innpress (lav) uansett hva du velger... dvs. < ET20

Jeg har ikke en dritt peileing på det der inpress opplegget , men det vet dem vel de som selger felger ( i burtikken)?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke en dritt peileing på det der inpress opplegget , men det vet dem vel de som selger felger ( i burtikken)?

De BURDE vite det, ja... :D

 

Med feil innpress i forhold til det som er beregnet for bilen blir geometrien for styring/oppheng feil, og en kan få en rar oppførsel på bilen i div. hastigheter, upresis styring osv.

 

Bare husk at på E34:

5-120 boltsirkel, lav innpress (mindre enn 20 mm og du er safe vil jeg tro)

 

http://www.gsbildeler.no/

http://www.gummihuset.se/

http://www.schmiedmann.com/

1989 BMW 520i

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den "spoilerem" du har på bakruta der. Hvor får man tak i sånn?

Originally posted by masvo

Jeg skal kjøpe nye felger til bilen min

noen som har no forslag? gjerne med bilde av felga på bilen. (titta etter like felger i 18"men virka som om man bare fikk dem i 17"? noe som vet om steder man har dissa i 18"?)

 

bilen ser sånn ut. Liker egentlig felga som sitter på men er hypp på 18"

bmw%20side.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår