Gå til innhold

Motorbytte i Vectra

Ranger emnet


ZombiE

Anbefalte innlegg

Originally posted by InFlames

fått deg vectra å nå??

 

Har lyst på c20let i min men c20xev (16v) eller hva dem nå het trenger mye mindre ombygging å ekspertise for å sette i min :)

 

Får se til høsten :) Importere dele bil fra tyskland

 

Har en vectra også til bruksbil mens jeg venter på deler til mazdan..

For å bli gammel og klok må du ha vært ung og dum en gang..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 38
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Originally posted by cfn

må gå for 150hk'n da.

ecotecen er jo slapp!

 

nei, man trenger ikke 4x4 for å få godkjent c20let i vectra.

får jo godkjent den motorn i alle slags biler med 2wd.

(omega, kadett rwd/fwd, ascona rwd/fwd, manta +++)

 

hva er betegnelsen på 150hk 16v`en ? Det er den jeg har lyst å stappe i min. Etter som jeg har forstått så trenger man bare større bremser å andre fjærer/dempere for å få min godkjent med den. Har 115hk`en c20ne

 

Hvist jeg importerer en vectra 16v fra tyskland som dele bil har vel jeg det meste av delene jeg trenger ++ interiør osv. skal se om jeg finner en med alt utstyr :)

 

Noen som vet ca hva man må plusse på tyske prisen når man skal ta en bil inn som delebil? Noen som har gjort det å har erfaring her?

07 Toyota Auris TTE Edition

ex. 92 Mazda 323F

ex. 92 Opel Vectra

ex. 86 Opel Ascona

http://sprett.net

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by InFlames

 

hva er betegnelsen på 150hk 16v`en ? Det er den jeg har lyst å stappe i min. Etter som jeg har forstått så trenger man bare større bremser å andre fjærer/dempere for å få min godkjent med den. Har 115hk`en c20ne

 

Hvist jeg importerer en vectra 16v fra tyskland som dele bil har vel jeg det meste av delene jeg trenger ++ interiør osv. skal se om jeg finner en med alt utstyr :)

 

Noen som vet ca hva man må plusse på tyske prisen når man skal ta en bil inn som delebil? Noen som har gjort det å har erfaring her?

 

 

 

moms på kjøpesummen av bilen fra tyskland må du legge til, tror ikke det er noe av større utgifter utenom det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by InFlames

 

hva er betegnelsen på 150hk 16v`en ? Det er den jeg har lyst å stappe i min. Etter som jeg har forstått så trenger man bare større bremser å andre fjærer/dempere for å få min godkjent med den. Har 115hk`en c20ne

 

 

 

 

Trenger ikke å bytte bremser, det er dem samme bremsene på 20ne og 20xe..;)

For å bli gammel og klok må du ha vært ung og dum en gang..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår