Mr.X Skrevet Mai 3, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2003 Originally posted by InFlames fått deg vectra å nå?? Har lyst på c20let i min men c20xev (16v) eller hva dem nå het trenger mye mindre ombygging å ekspertise for å sette i min :) Får se til høsten :) Importere dele bil fra tyskland Har en vectra også til bruksbil mens jeg venter på deler til mazdan.. Siter For å bli gammel og klok må du ha vært ung og dum en gang.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
classic Skrevet Mai 3, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2003 må gå for 150hk'n da. ecotecen er jo slapp! nei, man trenger ikke 4x4 for å få godkjent c20let i vectra. får jo godkjent den motorn i alle slags biler med 2wd. (omega, kadett rwd/fwd, ascona rwd/fwd, manta +++) Siter '01 Alfa 147 2.0TS SS '76 Ascona 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
InFlames Skrevet Mai 3, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2003 Originally posted by Mr.X Har en vectra også til bruksbil mens jeg venter på deler til mazdan.. a eller b? Siter 07 Toyota Auris TTE Edition ex. 92 Mazda 323F ex. 92 Opel Vectra ex. 86 Opel Ascona http://sprett.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
InFlames Skrevet Mai 3, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2003 Originally posted by cfn må gå for 150hk'n da. ecotecen er jo slapp! nei, man trenger ikke 4x4 for å få godkjent c20let i vectra. får jo godkjent den motorn i alle slags biler med 2wd. (omega, kadett rwd/fwd, ascona rwd/fwd, manta +++) hva er betegnelsen på 150hk 16v`en ? Det er den jeg har lyst å stappe i min. Etter som jeg har forstått så trenger man bare større bremser å andre fjærer/dempere for å få min godkjent med den. Har 115hk`en c20ne Hvist jeg importerer en vectra 16v fra tyskland som dele bil har vel jeg det meste av delene jeg trenger ++ interiør osv. skal se om jeg finner en med alt utstyr :) Noen som vet ca hva man må plusse på tyske prisen når man skal ta en bil inn som delebil? Noen som har gjort det å har erfaring her? Siter 07 Toyota Auris TTE Edition ex. 92 Mazda 323F ex. 92 Opel Vectra ex. 86 Opel Ascona http://sprett.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
classic Skrevet Mai 3, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2003 c20xe heter 150hk'ern. x20exv heter 136hk'ern (ecotec) Siter '01 Alfa 147 2.0TS SS '76 Ascona 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brembo Skrevet Mai 4, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2003 Originally posted by InFlames hva er betegnelsen på 150hk 16v`en ? Det er den jeg har lyst å stappe i min. Etter som jeg har forstått så trenger man bare større bremser å andre fjærer/dempere for å få min godkjent med den. Har 115hk`en c20ne Hvist jeg importerer en vectra 16v fra tyskland som dele bil har vel jeg det meste av delene jeg trenger ++ interiør osv. skal se om jeg finner en med alt utstyr :) Noen som vet ca hva man må plusse på tyske prisen når man skal ta en bil inn som delebil? Noen som har gjort det å har erfaring her? moms på kjøpesummen av bilen fra tyskland må du legge til, tror ikke det er noe av større utgifter utenom det. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.X Skrevet Mai 4, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2003 Originally posted by InFlames a eller b? Er en vectra a 2,0i Siter For å bli gammel og klok må du ha vært ung og dum en gang.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.X Skrevet Mai 5, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2003 Originally posted by InFlames hva er betegnelsen på 150hk 16v`en ? Det er den jeg har lyst å stappe i min. Etter som jeg har forstått så trenger man bare større bremser å andre fjærer/dempere for å få min godkjent med den. Har 115hk`en c20ne Trenger ikke å bytte bremser, det er dem samme bremsene på 20ne og 20xe..;) Siter For å bli gammel og klok må du ha vært ung og dum en gang.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
InFlames Skrevet Mai 5, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2003 Originally posted by Mr.X Trenger ikke å bytte bremser, det er dem samme bremsene på 20ne og 20xe..;) ikke værre :) Siter 07 Toyota Auris TTE Edition ex. 92 Mazda 323F ex. 92 Opel Vectra ex. 86 Opel Ascona http://sprett.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg