tph Skrevet Januar 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2005 4 stk compomotive 15" felger m dekk selges. 5 eika hvite med blå senterkopp. 4 på 100. Yokohama sport dekk 195/55/15 Jentekjørt, pene, kun brukt en sesong. Har kvittering på felgene. Strøkne felger, dekka er ikke slitt. Nypris 11 500,- Gi bud. Eller ring/ send meld til meg, therese, på tlf: 90 54 37 63 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lethal Skrevet Januar 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2005 Originally posted by tph 4 stk compomotive 15" felger m dekk selges. 5 eika hvite med blå senterkopp. 4 på 100. Yokohama sport dekk 195/55/15 Jentekjørt, pene, kun brukt en sesong. Har kvittering på felgene. Strøkne felger, dekka er ikke slitt. Nypris 11 500,- Gi bud. Eller ring/ send meld til meg, therese, på tlf: 90 54 37 63 Hvor breie er de? mvh Lethal Siter ---- Power is nothing without control---- Ta en titt innom http://www.akutt-galskap.com(nede) - 1984 Volvo 240 - 1976 Opel Kadett C 2.2i (Prosjekt) - 1979 VW Golf Mk1 (Turbo prosjekt) - 1983 Ford Sierra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gEIRA Skrevet Januar 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2005 Jentekjørt? Du mener med andre ord at det er sår på ytterkantene etter kantkjøring? ;) Siter AC Schnitzer beyond the standard Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Salmacis Skrevet Januar 19, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2005 Hei, Er det snakk om Compomotive MO? Hva er innpresset (ET)? Hvor brede er felgene? Thanx Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Xenon Skrevet Januar 19, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2005 Skjønner ikke helt poenget med å si at felger er jentekjørt.... Siter -Kenneth Drift Happens! No guts no glory! http://www.kennethgroth.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mistercartman Skrevet Januar 19, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2005 Jentekjørt=Kantkjørt. Men står jo at de er fine da? Legg ut bilde du Therese :) Siter x Audi 90 -84 2.2E x Vw Golf 2 -87 1.6 Audi 80 1.8cc Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tph Skrevet Januar 19, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2005 Jentekjørt=pene felger .....flisespikker.... Har ikke lekt rally kjører og råna rundt med dem tvers over rundkjøringer og opp på fortauskanter ol. Jentekjørt er noe man sier når ting er peeeent brukt...for dere som har tungt for det... Husker ikke hva innpress og bredde er på akkurat nå, men mener at det er 37 og 6.5 De har stått på en kadett c. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjirn Skrevet Januar 19, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2005 nja, jentekjørte biler tilsier for det meste at clutch må byttes med en gang :) Siter Bilforumet.noSuper Moderator- 04 VW Golf TDi- 94 VW Golf Vr6- 92 Honda Accord altforlat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tph Skrevet Januar 19, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2005 jaja, hos meg er det bakakslinga som pleier å gå. Men hvis noen er int. i å se på felgene, er det bare å ringe. Holder til i asker/blærum Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tph Skrevet Januar 19, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2005 jaja, hos meg er det bakakslinga som pleier å gå. Men felga mine har jeg vært forsiktige med.l De er jo wheels of fortune, fan. Så hvis noen er int. i å se på felgene, er det bare å ringe. Holder til i asker/blærum Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flasher Skrevet Januar 19, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2005 Høres ut som ei dame med tak i :D Siter "Ratten i min bil, den er jävla fin, men dine rattar dom er faen meg special" Bmw 520i/523i '86 - Tråden om bilen Har mange bmw og opel på samvittigheten :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skrotnisse Skrevet Januar 19, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2005 Originally posted by Flasher Høres ut som ei dame med tak i :D ha, ha det kan jeg skrive under på... felgene ser vel slik ut... http://www.kollevold.no/images/compomotive/mo_a_.jpg hvite da..... Siter Medlem på Bilforumet i over 10 år nå. Internett begynner å bli gammelt.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tph Skrevet Januar 21, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2005 mmm...ikke helt... mine har rette eiker. men ellers ser de sånn ut ja.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
quattro_mannen Skrevet Januar 21, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2005 Du har vel ikkje eit bilde av felgane?? Mvh Helge Siter 82' Audi 80 http://photobucket.com/albums/v511/ulfelg/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
steffen karlstad Skrevet Januar 21, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2005 ca prisen du ville ha? er dekkene bra? Siter -toyota mr2 mk1 (banebil) -toyota mr2 mk3 (vinterbil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg