Roberto Skrevet Januar 19, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2003 Kjørte forbi der med Askøy fergen (2 felt i min retning, 1 felt imot) og lå i midt feltet.. Så kommer en tulling i saab sakte forbi (mens jeg akset rolig)og plutselig slenger han seg inn mot meg.. Instinkitivt hiver jeg meg til venstre, mot motsatt kjørefelt, inn med bremsen, rett mot et skilt, ut med bremsen, til bake i midt feltet med noen cm klaring til saaben, liten sladd og så var det full kontroll igjen... Hadde det gått gale så hadde det flippet.. Hadde bilen ute på liten tur for første gang på 3 mnd, og så kommer han der nissen i saab... Jeg dro etter ham og hadde først planer om å dre** ham\henne(mest sansynlig?), så banke driten ut av han\henne, så bare skremme ham (tok til vett etterhvert)... Endte med at han "kjørte fra meg"(jeg gav meg når streken gikk til 150), og han slapp unna.. Glemte å notere skiltnr og alt (var "litt" forbanna).. grrr, møkkafolk, skulle aldri hatt lappen!! Gla jeg leker meg mye og har litt baneerfaring, ellers hadde det der gått rett til helsiken... Foresten så kommer det bilder av min flotte rosa 240 snart :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cozzie Skrevet Januar 19, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2003 Foresten så kommer det bilder av min flotte rosa 240 snart :D [/b] Gleder meg :) Siter - 1993 Audi S4 C4 2.2T AAN 20v Quattro - 1992 Audi S4 C4 2.2T AAN 20v Quattro - 1991 Audi 100 C4 2.3E AAR 10v Quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roberto Skrevet Januar 19, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2003 De er der de.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CrZy_T Skrevet Januar 19, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2003 Du skulle bare latt han få slenge seg inni deg, du kjører panservogn.... rikker seg ikke av flekken. Siter Fin liten HowTo på hvordan bruke et forum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddi Skrevet Januar 19, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2003 Originally posted by CrZy_T Du skulle bare latt han få slenge seg inni deg, du kjører panservogn.... rikker seg ikke av flekken. Saab er panservogn.. 240 er H-bjelke med motor..:) Siter Saab 900 snurrbo cab solgt! :( :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CrZy_T Skrevet Januar 19, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2003 neppe Siter Fin liten HowTo på hvordan bruke et forum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LilleGud Skrevet Januar 19, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2003 Originally posted by Robert De er der de.... hvor ?? Siter -LilleGud -=Nissan X-Trail=- -=Nissan 200sx - s14a Prosjekt =- -=x-bil - Nissan 200SX - s14=- -=x-bil - Impreza GT=- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
le0n Skrevet Januar 19, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2003 Originally posted by LilleGud hvor ?? Ja, hvor? *Lyst og kikke* Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik H Skrevet Januar 19, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2003 http://www.bilforumet.net/showthread.php?s=&threadid=6569 Siter -77 242 Turbo -66 Ford 17m Super Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roberto Skrevet Januar 19, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2003 Originally posted by CrZy_T Du skulle bare latt han få slenge seg inni deg, du kjører panservogn.... rikker seg ikke av flekken. Hadde det hvert med volvoen, så hadde jg nok svingt hardt mot ham, ikke fra ham :D:D:D Desvere var det med Starionen:mad: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg