liIIebror Skrevet Januar 18, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2003 noen som har montert frontsett i audien sin?? trenger noen forslag til hvordan jeg kan gjøre det bilder hadde vært fint. er det monteringsett til dem kanskje? Siter Benekter du fakta? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pololars Skrevet Januar 18, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2003 Har montert frontsett i A4 ja.. litt knoting med midbass men går veldig fint med diskant. :) Siter Eat Sleep Volkswagen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet Januar 18, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2003 Skal høre med en kamerat jeg! har bygd anlegg i sin A4. Meget bra lyd... Frontsettet har han fått hjelp til av en som virkelig kan sine saker når det gjelder stereo.. firmaet har bl.a levert en "stereo-bil" til en av de store messene i utlandet jeg ikke husker navnet på i øyeblikket... :rolleyes: men skal høre med han! :) ta litt bilder osv.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gringo Skrevet Januar 18, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2003 Det er 4" standard i dørene foran på en A4, man kan skvise inn 5 1/4" med "litt" jobb. Det meste av diskanter passer med litt mekking. Adaptere kan man kjøpe fra Sørensen & Balchen i Oslo. Siter Instant maniac - just add wheels! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg