BBS_RS Skrevet Januar 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2005 Haha! Akkurat DE setene kan du bare drømme om, og jeg skal love deg at de er ikke billige.. Men du kan nå vel alltids finne deg en plass der de tar inn vrak biler, så er du heldig så kanskje du finner et strøkent S4 interiør..;) Siter 1984 VW Golf 1 8VT prosjekt 1987 VW Golf 2 Syncro 1987 DODGE RAM 350LE x 1996 Audi A4 20V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
UrGe-BoY Skrevet Januar 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2005 Selger skinninteriør til a4 avant på http://www.norskbildelsenter.no 11750,- Komplett med dørsider og for og bakseter.. Kanskje de tar interiøret du har i innbytte også? RS4 interiør blir nok ganske dyrt..... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TropicX Skrevet Januar 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2005 de tar ikke interiør i innbytte... :D Siter PROSJEKT PASSAT1 '98 PROSJEKT A4 XXLINE '95 gamle bilen NÅ ~ VW Passat GTE '16 X ~ VW Passat `08 SportLine X ~ VW Passat `98 X ~Audi A4 `95 Member of VW Audi Club Norwegen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BBS_RS Skrevet Januar 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2005 Originally posted by UrGe-BoY Selger skinninteriør til a4 avant på http://www.norskbildelsenter.no 11750,- Komplett med dørsider og for og bakseter.. Kanskje de tar interiøret du har i innbytte også? RS4 interiør blir nok ganske dyrt..... Men dette var da ikke sportsseter??? Siter 1984 VW Golf 1 8VT prosjekt 1987 VW Golf 2 Syncro 1987 DODGE RAM 350LE x 1996 Audi A4 20V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
UrGe-BoY Skrevet Januar 19, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2005 Originally posted by AudiA4_20V Men dette var da ikke sportsseter??? Har vel ikke sagt noe om at det var sportsseter...? Sportsseter er nok dyrere.. og vanskeligere å få tak i.. norskbildelsenter er vel kanskje ikke heller av de billigste.. Facelift frontlykter som du ville ha er billige på http://www.quattroco.com 1500,- per lykt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet Januar 19, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2005 Bestemt deg noe angående utseende på bilen enda da? Skal du ha min smak og mening så er det "clean style" som er det fineste. Senk bilen, få på noen fine 18" felger så har du egentlig en veldig clean og pen bil. Det jeg gjorde med min var å senke den, 18" felger, s4 front, lakket den helt ned, og noen flere små detaljer som gjorde seg. Lykke til med bilen. :) Slik ble min: *savne* :rolleyes: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BBS_RS Skrevet Januar 19, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2005 Originally posted by UrGe-BoY Har vel ikke sagt noe om at det var sportsseter...? Sportsseter er nok dyrere.. og vanskeligere å få tak i.. norskbildelsenter er vel kanskje ikke heller av de billigste.. Nei..Men siden det står sportsseter i bilen hans fra før av, så hadde ikke jeg bytta til noen alminnelige skinnseter UTEN skikkelige sidestøtter da.. Bortkasta penger da spør du meg..:p Siter 1984 VW Golf 1 8VT prosjekt 1987 VW Golf 2 Syncro 1987 DODGE RAM 350LE x 1996 Audi A4 20V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
UrGe-BoY Skrevet Januar 19, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2005 Originally posted by AudiA4_20V Nei..Men siden det står sportsseter i bilen hans fra før av, så hadde ikke jeg bytta til noen alminnelige skinnseter UTEN skikkelige sidestøtter da.. Bortkasta penger da spør du meg..:p De setene fra NBS var bare ment som en pekepinn på hva prisen ligger på.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freddie- Skrevet Januar 19, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2005 NoLimit: vanvittig fin bil og joa "clean" er pent det, men jeg kommer nokk til å slenge på noe rs4 plast i første omgang, skjørt, bakrutesenker og vinge. Ang speil er jeg litt mer usikker, har tenkt mest på m3 speil, skjønner jo det enkelte sier det er bmw speil og alt det der, men det er jo trossalt pent! Oppbrukt blir en annen sak, men det spiller ingen rolle her i desse strøk, ikke SÅ mange a4(rs4)'er rundtom her. Og oppmerksomhet er heller ikke noe som bryr meg så alt for mye, men jeg kjøpte ikke bil til 160tusen for att den skulle se ut som en "audi a4". Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ArraKiss Skrevet Januar 19, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2005 Vel, hvis du er så innstilt på RS4 plast så:D Da får du ta en kikk på min gamle da, så får du se hvor bra det KAN bli, selvom jeg aldri ville valgt RS4 igjen:) http://www.bilforumet.net/showthread.php?s=&threadid=41628 Siter ----------------------------------------------- *1999 Audi TT ~The Bi-TT-ch~ ------------------------------------------------------ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freddie- Skrevet Januar 19, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2005 pent!... Men noen som vet om de er mulig å få tak i m3 speil med speilvarme? hadde vert meget praktisk! ahh Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
UrGe-BoY Skrevet Januar 20, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2005 Originally posted by Freddie- pent!... Men noen som vet om de er mulig å få tak i m3 speil med speilvarme? hadde vert meget praktisk! ahh http://www.powerzone.no har hvertfall m3-look speil med varme 2195,- (2395,-) Nordeide Carstyling har også.. http://www.modulez.no/cun21/ Der koster speil 1435,- og adapter 247,- til sammen 1682,- Men er jo mange forskjellige produsenter.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freddie- Skrevet Januar 20, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2005 nice!, men de der speila var litt annet design på enn dem jeg tenkte på, mange forskjellige look's eller? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freddie- Skrevet Januar 20, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2005 Skal plukke av den domme antenna bake på taket, må jeg sette på noe div annet ? eller evt sparkle osv? eller er det bare å ta rett av, har ikke prøvd å tatt den av enda. Tenkte jeg sku prøve imårra. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BBS_RS Skrevet Januar 21, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2005 kjøp deg ei bakrute med antenne i du :P Siter 1984 VW Golf 1 8VT prosjekt 1987 VW Golf 2 Syncro 1987 DODGE RAM 350LE x 1996 Audi A4 20V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg