kris Skrevet Januar 17, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2003 Hva er folks erfaringer med å kjøre på spacere?? Blir det lettere ubalanse i hjulet?? Hvordan er det med å kjøre med de som ikke er dobbelt navsentrerende?? Skal kjøre med maks 5-10mm spacere. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet Januar 17, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2003 Det sliter vel litt på bærekuler etc... Men, men. Det hindrer ikke meg.. Jeg må ha spacere for at det skal se tøft ut. :) Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ØysteinSlåke Skrevet Januar 17, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2003 har kjørt eindel med 15 mm spacere som er dobbel navsentrerede, dette har fungert heilt fint. aldri opplevd ubalanse pga dette. spacere uten nav har eg dårligere erfaring med, vanskelig å få sentrert felgen då. Du kan jo og bare legge vanlige skiver rundt boltene, men det anbefales ikkje. mvh øystein Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ost Skrevet Januar 18, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2003 Prøvde meg med 10mm universalspacere nå i sommer. Det gikk bra til og begynne med, men etterhvert ble det ubalanse og den ble bare værre... Så en bør nok velge spacer med nav ja. OZzzt zzzz Siter OZzzt zzzz 93 Audi S2 coupe - Powered by ES-tuning http://www.team-quattro.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SeVen Skrevet Januar 18, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2003 SLiter som faen på Hjulagre!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.X Skrevet Januar 18, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2003 Originally posted by SeVen SLiter som faen på Hjulagre!! Enig der ikke og anbefale..:( Siter For å bli gammel og klok må du ha vært ung og dum en gang.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
erling Skrevet Januar 18, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2003 Originally posted by Mr.X Enig der ikke og anbefale..:( Pøh, er bare å skifte lagre det hvis de begynner å tulle. Har kjørt på 25 mm som er dobbelt navsentrerte på hvert bakhjul i 1,5 år. Lagrene holder fortsatt kjeft, og bilen ble mye mer stabil på ræva. De ser sånn her ut: Spaceren er endel tykkere enn hjulboltene er lange.. :D Siter MR2'en Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbothomas Skrevet Januar 20, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2003 Man gasar til det rasar! Det sliter sef på en del, men det er bare og skifte det som ryker etterhvert da.... hehe. Siter Thomas 07 Commander 3,0 CRD 7 seter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bauer Skrevet Januar 21, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2003 Kjør på med spacere du, Bil er uansett den største utgiften du noen gang kommer til å ha her i livet!! Siter Current: '02 VW Golf TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWe30 323i Skrevet Januar 22, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2003 Er det noen som vet hvor jeg kan få tak i spacere?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bauer Skrevet Januar 23, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2003 Hør medPowerZone , kanskje de har noe Siter Current: '02 VW Golf TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg