Gå til innhold

Mista lappen for burning!

Ranger emnet


Aleksander Urke

Anbefalte innlegg

Fy faen att d gåår an, trodde jeg skulle bli drapsmann igår kveld!!! Kom inn på shell stasjonen på vegsundet igår kveld, tok ett par "donuts" (på en stooor åpen plass) å kjørte! Kjika i speila, jo gjett hvem som kom bak me BLÅLYSA på.. Jo d va onkel blå som sikkert hadde JÆVLA lite å gjør på.. Ba meg finne fram førrerkortet, for d skulle han ha ØYEBLIKKELIG!! Ba meg gå utav bilen, noe jeg gjorde.. Eine purken (som tok lappen) ringte å styrte på en heil del... Han andre sto bare å snakka piss til meg, lurte på kor jeg hadde lært ditta å bla,bla... Så kom han andre purken bort igjen å snakka litt piss han me, så spurte han purk1 om ka dei skulle gjer... Dei blei enig om å ta lappen, så kunne dei ringe på igjen om 24tima (ikveld engang) å da fortelle om jeg skulle få igjen lappen! D er faen meg så patetisk... maktsjuke JÆÆÆÆVLA!!!!

 

Er det noe rart d er krig i verden

 

:rolleyes:

 

 

#¤&/()=#¤%/()

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 81
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

teit å klager over sånt ..

 

 

Like dumt som den ene dama utafor peppes her i går ..

 

hu sto ute å røyke.. så klaga hu over hvor fælt det var å måtte stå ute å røyke..

 

MEN FAEN slutt å røyk da.. så for du være inne som alle andre.. forbanna folk.

 

hvis du aboslutt må ta donuts på en plass så se deg hvertfall rundt først.. Og når snuten står å se på deg så kan du hvertfall skylde deg selv..

 

Gå hjem å grin.. slutt og klag over selvforskylte ting.

Forskrift om kjørende og gående trafikk (trafikkregler). §15.5:

"Kurve-/tåkelys kan ikke nyttes sammen med nærlys. "

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Mats`ern

teit å klager over sånt ..

 

 

Like dumt som den ene dama utafor peppes her i går ..

 

hu sto ute å røyke.. så klaga hu over hvor fælt det var å måtte stå ute å røyke..

 

MEN FAEN slutt å røyk da.. så for du være inne som alle andre.. forbanna folk.

 

hvis du aboslutt må ta donuts på en plass så se deg hvertfall rundt først.. Og når snuten står å se på deg så kan du hvertfall skylde deg selv..

 

Gå hjem å grin.. slutt og klag over selvforskylte ting.

 

 

Jeg klager ikke i den for stand, tenkte jeg bare skulle fortelle d som skjedde! Så kunne folk si det dei meinte.... Som dere gjør..

Å jeg MÅ ikke absolutt ta "donuts" (spinne rundinga, for dei som må ha ALT inn me t.skei) Ikke kom her å fortell att dere aldri har spunna me bil.. Ikke prøv å vær så "voksen" ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvsagt har vi lagt igjen donuts her og der,men de fleste av oss studerer da jammen plassen og området rundt før vi lar bakhjula snakke.....NETTOPP for å unngå den megaflausa du gjorde!

Regner også med at du lærte av dette.;)

better to be first in hell than second to heaven

Volvo 242 turbo-82

Volvo 245 turbo-93

Volvo 945 turbo-98

Team Losi LST2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by jødahl

Fått noe svar på om du får tilbake lappen eller?

 

Man må jo spole litt vettu, men uflaks med purken ja :(

 

Nei, har ikke fått noen svar ennå.. Skulle ringe meg etter 18,00 ikveld...

 

 

 

Originally posted by Euro-1

Selvsagt har vi lagt igjen donuts her og der,men de fleste av oss studerer da jammen plassen og området rundt før vi lar bakhjula snakke.....NETTOPP for å unngå den megaflausa du gjorde!

Regner også med at du lærte av dette.;)

 

Plassen er ikke noe å studere, det er en plass jeg kjenner GODT til.. å d er ikke første gangen jeg elr andre har det "morro" der...

Det var mørkt å jeg så ikke hovudveien skikkelig.. Purkebilen kom inn på park.plassen via en slakk sving/innkjøresel (ikke lett å sjå når bilen går rundt å rundt) :rolleyes:

Men, men....

Lærer man noen gang da? :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må for all del ikke skrive under på at du godtar at de tar lappen din da, kompis gjor d da han krasja, han ble uten lappen i et år selv om han høyst sansynlig hadde fått den igjen etter 3 uke om han nekta.

 

Helt sykt at de gidder og bry seg om noe sånt på en sånn plass, overhodet ingen fare for og treffe noenting der.

 

Og jeg blir kvalm av alle super moralistene her, som sier synd for deg, du burde visst bedre osv. Fælt hvor skinnhellige folk er her inne. Hadde sansynligvis sutte her å sutra verre en noen om dere hadde blitt tatt selv

 

:rolleyes:

- Golf Gti 99mod

x BMW 318is 96mod

x Polo 6N 95mod

 

http://www.aalesund-gatebilklubb.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du vet jo godt at de tar lappen for slik, samme som om du blir tatt i hundreoghelvete i en 50sone, du visste før du gjorde det at du ville miste lappen om du ble tatt. Nytter ikke å komme å syte da.

 

 

Altså jeg gjør jo slike ting selv, det gjør vel de fleste på min alder, men om jeg tar å spinner rundt i gågata og blir tatt for det så begynner jeg ikke å syte på dumme politimenn!

To change is easy, to improve is hard.

Mitt galleri

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår